SEKA S.A. | Dostarczamy uzupełniające się usługi w zakresie obowiązkowych zadań firm, w każdym mieście Polski.

ASYSTENT DS. SZKOLEŃ – Szczecin

SEKA S.A. Oddział w Szczecinie poszukuje obecnie osoby na stanowisko: ASYSTENT DS. SZKOLEŃ
Miejsce pracy: Szczecin

Opis stanowiska:
• organizacja i obsługa szkoleń,
• nadzór nad pracą wykładowców,
• reprezentowanie oddziału i kontakt z klientami,
• terminowe przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej zgodnie ze standardem firmy,
• obsługa poszkoleniowa klienta,
• udział w prowadzeniu działań handlowych,
• wsparcie administracyjno-organizacyjne oddziału,
• aktualizacja baz danych.

Nasze oczekiwania:
• wykształcenie min. licencjat,
• umiejętność obsługi komputera, pakietu biurowego oraz urządzeń biurowych,
• zdyscyplinowanie i dobra organizacja czasu pracy,
• samodzielność w działaniu,
• rozwinięte zdolności komunikacyjne, proaktywna postawa, chęć uczenia się,
• dodatkowym atutem będą umiejętności sprzedażowe i znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.

Oferujemy:
• pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, w prężnym i ambitnym zespole,
• możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia oraz podnoszenia kwalifikacji,
• stabilne warunki zatrudnienia,
• stałe wynagrodzenie + premia,
• niezbędne narzędzia pracy,
• bogaty pakiet socjalny i opiekę zdrowotną.

Absolwentowi studiów kierunkowych lub podyplomowych w zakresie BHP w ramach zatrudnienia gwarantujemy dodatkowo staż wymagany do uzyskania uprawnień specjalisty ds. bhp, wówczas zakres zadań będzie obejmował także obowiązki wynikające z rozporządzenia w sprawie służby bhp oraz prowadzenie szkoleń wstępnych ogólnych i okresowych.

Osoby zainteresowane zachęcamy do przesłania CV wraz z listem motywacyjnym do 31 maja 2017 r. poprzez: szczecin@seka.pl

Prosimy również o dołączenie do CV klauzuli:
„Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zbiorze danych, którego administratorem jest SEKA S.A.
z siedzibą w Warszawie przy ul. Paca 37. Dane osobowe są niezbędne dla celów związanych z procesem rekrutacji oraz będą przetwarzane zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom związanym z SEKA SA. do celów rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania.”

Z góry dziękujemy za zainteresowanie ofertą i jednocześnie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

SEKA S.A. świadczy usługi z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska, usługi doradcze z dziedziny prawa pracy i funduszy unijnych oraz prowadzi działalność szkoleniową. Współpracuje na stałe z ponad 600 firmami i przeszkoliła do tej pory 1.000 000 osób. SEKA S.A. została w latach 2003 – 2009 i w 2012 zaliczona do prestiżowego grona Gazel Biznesu, a dowodem wysokiego standardu usług jest system zarządzania jakością zgodny z normą PN-EN ISO 9001:2008.
Od 2011 roku jest spółką publiczną notowaną na rynku NewConnect.


Zobacz także:

bhp i ppoz seka sa 100x40szkolenia zawodowe seka sa 100x40prawo pracy i ubezpieczen spolecznych seka sa 100x40kursy komputerowe seka sa 100x40pierwsza pomoc seka sa 100x40ochrona srodowiska seka sa 100x40rekrutacje i zatrudnienie seka sa 100x40szkolenia miekkie seka sa 100x40kursy metodyczne seka sa 100x40srodki ochrony roslin seka sa 100x40rachunkowosc i finanse seka sa 100x40prawo zamowien publicznych seka sa 100x40

 

 


Zapraszamy do odwiedzenia: Facebook | LinkedIn | YouTube | Twitter | Google+ | Magazyn SEKA