Pliki cookies

Ta strona wykorzystuje pliki cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Zaakceptuj, jeśli chcesz dalej korzystać ze strony.

Jeśli widzisz ten popup zbyt często, sprawdź czy masz włączoną akceptację plików cookies w swojej przeglądarce.

Akceptuję
SEKA S.A. | Dostarczamy uzupełniające się usługi w zakresie obowiązkowych zadań firm, w każdym mieście Polski.
Zaznacz stronę

Aktywna sprzedaż i obsługa klienta

CELE SZKOLENIA

Zapoznanie uczestników ze skutecznymi technikami sprzedaży.

ADRESACI SZKOLENIA

Sprzedawcy, przedstawiciele handlowi, menadżerowie sprzedaży

KORZYŚCI

Nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych rozmów handlowych z analizą potrzeb Klienta.

Budowaniem relacji i prezentowaniem wartości dla Klienta.

Rozwój efektywnych technik skutecznego komunikowania się, w zależności od zastanej sytuacji.

Uczestnicy również dokonają samoanalizy w oparciu o kryteria zaproponowane przez trenera aby zidentyfikować obszary, gdzie najszybciej mogą wznieść się na wyższy poziom efektywności.

ZAKRES TEMATYCZNY

• przygotowanie do wizyty/rozmowy telefonicznej.
• ja handlowiec – właściwa postawa kluczem do sukcesu.
• skąd mam wiedzieć co jest ważne dla klienta?
• pierwsze wrażenie, nawiązanie kontaktu.
• komunikacja w relacji klient/sprzedawca.
• etapy i przebieg rozmowy handlowej.
• klient się czepia! – obiekcje, szansa, czy zagrożenie?
• indywidualny plan działania