Pliki cookies

Ta strona wykorzystuje pliki cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Zaakceptuj, jeśli chcesz dalej korzystać ze strony.

Jeśli widzisz ten popup zbyt często, sprawdź czy masz włączoną akceptację plików cookies w swojej przeglądarce.

Akceptuję
SEKA S.A. | Dostarczamy uzupełniające się usługi w zakresie obowiązkowych zadań firm, w każdym mieście Polski.
Zaznacz stronę

Budowanie wizerunku firmy.

CELE SZKOLENIA

Bok I
Celem edukacyjnym szkolenia jest:
– budowa strategii firmy na podstawie wyznaczonych celów
– umiejętność opracowania planu strategicznego
– umiejętność dostosowania strategii do zmieniającego się otoczenia
– budowanie pozytywnego wizerunku firmy i kreowanie marki

Blok II
Celem edukacyjnym szkolenia jest:
-nabycie podstawowych umiejętności z grafiki komputerowej, rozwój wiedzy,  
– umiejętność obsługi oprogramowania do obsługi
– poznanie zasad i technik obróbki zdjęć i grafiki,
– umiejętność wykorzystania wizerunku online

ADRESACI SZKOLENIA

Pracownicy wszystkich szczebli organizacji,  w szczególności działu IT i Marketingu

KORZYŚCI

 
Blok I
1.    Analiza wizji i celów firmy
2.    Określenie wartości, którymi kierować będzie się przedsiębiorstwo w tworzeniu wizji
3.    Określenie misji przedsiębiorstwa
4.    Stworzenie wizji firmy
5.    Umiejętność budowania treści reklamowych zamieszczanych na firmowej   stronie www z uwzględnieniem słów kluczowych, skutecznie dobranych na bazie Google
6.    Nabycie umiejętności korzystania z narzędzi internetowych służących do śledzenia i mierzenia potencjału marki
7.    Poznanie narzędzi ułatwiających opanowanie sytuacji kryzysowych, mogących niekorzystanie wpłynąć na wizerunek firmy, takich jak – crisis manual czy dark site.
8.    Umiejętne budowanie marki w social media.
9.    Świadome wykorzystanie wizerunku osobistego do budowania wizerunku firmy.

Blok II
1.    Nabycie umiejętności budowania marki w oparciu o logo i strategię wizualną
2.    Zapoznanie się z praktycznymi aspektami tworzenia logo firmy
3.    Umiejętność pracownia z programami graficznymi
4.    Nabycie umiejętności IT

ZAKRES TEMATYCZNY

Blok I
1.    Przywitanie uczestników
2.    Określenie Wartości
3.    Określenie misji
4.    Stworzenie wizji
5.    Budowanie tożsamości przedsiębiorstwa. Wizerunek a tożsamość
6.    Czym jest marka ? Kreowanie marki
7.    Polityka informacyjna firmy
8.    Wizerunek w sieci
9.    Komunikacja wewnętrzna elementem budowania wizerunku
10.    Wizerunek osobisty menedżerów i pracowników jako element składowy wizerunku firmy.

Blok II
1.    Przywitanie uczestników
2.    Wiadomości wstępne
3.    Rysowanie i edycja obiektów
4.    Definicja Logo
5.    Logo a marka
6.    Logo jako element strategii wizerunku przedsiębiorstwa
7.    Jak stworzyć logo ?
8.    Obróbka graficzna