CELE SZKOLENIA
Bok I
Celem edukacyjnym szkolenia jest:
– budowa strategii firmy na podstawie wyznaczonych celów
– umiejętność opracowania planu strategicznego
– umiejętność dostosowania strategii do zmieniającego się otoczenia
– budowanie pozytywnego wizerunku firmy i kreowanie marki
Blok II
Celem edukacyjnym szkolenia jest:
-nabycie podstawowych umiejętności z grafiki komputerowej, rozwój wiedzy,
– umiejętność obsługi oprogramowania do obsługi
– poznanie zasad i technik obróbki zdjęć i grafiki,
– umiejętność wykorzystania wizerunku online
ADRESACI SZKOLENIA
Pracownicy wszystkich szczebli organizacji, w szczególności działu IT i Marketingu
KORZYŚCI
Blok I
1. Analiza wizji i celów firmy
2. Określenie wartości, którymi kierować będzie się przedsiębiorstwo w tworzeniu wizji
3. Określenie misji przedsiębiorstwa
4. Stworzenie wizji firmy
5. Umiejętność budowania treści reklamowych zamieszczanych na firmowej stronie www z uwzględnieniem słów kluczowych, skutecznie dobranych na bazie Google
6. Nabycie umiejętności korzystania z narzędzi internetowych służących do śledzenia i mierzenia potencjału marki
7. Poznanie narzędzi ułatwiających opanowanie sytuacji kryzysowych, mogących niekorzystanie wpłynąć na wizerunek firmy, takich jak – crisis manual czy dark site.
8. Umiejętne budowanie marki w social media.
9. Świadome wykorzystanie wizerunku osobistego do budowania wizerunku firmy.
Blok II
1. Nabycie umiejętności budowania marki w oparciu o logo i strategię wizualną
2. Zapoznanie się z praktycznymi aspektami tworzenia logo firmy
3. Umiejętność pracownia z programami graficznymi
4. Nabycie umiejętności IT
ZAKRES TEMATYCZNY
Blok I
1. Przywitanie uczestników
2. Określenie Wartości
3. Określenie misji
4. Stworzenie wizji
5. Budowanie tożsamości przedsiębiorstwa. Wizerunek a tożsamość
6. Czym jest marka ? Kreowanie marki
7. Polityka informacyjna firmy
8. Wizerunek w sieci
9. Komunikacja wewnętrzna elementem budowania wizerunku
10. Wizerunek osobisty menedżerów i pracowników jako element składowy wizerunku firmy.
Blok II
1. Przywitanie uczestników
2. Wiadomości wstępne
3. Rysowanie i edycja obiektów
4. Definicja Logo
5. Logo a marka
6. Logo jako element strategii wizerunku przedsiębiorstwa
7. Jak stworzyć logo ?
8. Obróbka graficzna