Kariera
Działamy na rynku nieprzerwanie od 1988 roku i od początku naszą misją jest budowanie kultury bezpieczeństwa. Robimy to, oferując szeroki wachlarz usług i szkoleń, od bhp po doradztwo pracy i ochronę środowiska, które wspomagają firmy w prowadzeniu biznesu. Nieustannie się rozwijamy i dbamy o to, by być blisko naszych Klientów i móc szybko reagować na ich potrzeby – dlatego mamy w kraju już 18 oddziałów.
Na sukces SEKA od lat pracują zatrudnieni w niej ludzie. Nasz zespół to najwyższej klasy profesjonaliści, którzy z pasją i zaangażowaniem podchodzą do swoich obowiązków i dzielą się wiedzą. To oni tworzą firmę i budują jej markę. Jesteśmy dumni, że są z nami. Jeśli jest Ci bliskie nasze podejście do pracy i chcesz do nas dołączyć, zapoznaj się z aktualnymi ofertami pracy oraz programem praktyk.
Aktualnie do naszego Oddziału w Poznaniu poszukujemy osoby, która ma poparte sukcesami doświadczenie w sprzedaży, negocjacjach, współpracy z Klientami oraz w zarządzaniu zespołem i jest gotowa zmierzyć się z nowymi wyzwaniami, obejmując stanowisko:
Dyrektor Oddziału Poznań
Miejsce pracy: Poznań
Forma zatrudnienia: Kontrakt B2B
Wymiar pracy: Pełen etat
Typ pracy: Stacjonarna
Opis obowiązków:
- Planowanie i realizowanie działań mających na celu osiągnięcie celów finansowych i biznesowych Oddziału
- Aktywne prowadzenie działań handlowych
- Budowanie nowych i utrzymywanie istniejących relacji z Klientami
- Odpowiedzialność za rozwój powierzonego obszaru biznesowego
- Dbałość o jakość obsługi Klienta
- Monitorowanie sytuacji rynkowej, analiza trendów i wdrażanie zmian mających korzystny wpływ na optymalizację pracy Oddziału
- Współpraca z innymi działami w firmie w celu zapewnienia synergii i realizacji celów całej organizacji
- Zarządzanie pracą podległego zespołu oraz dobór inspektorów i wykładowców
Nasze wymagania
Aplikuj do nas, jeśli:
- Masz poparte sukcesami doświadczenie na analogicznym stanowisku
- Masz wykształcenie wyższe (preferowane o specjalności BHP, ochrona środowiska, zarządzanie, ekonomiczne)
- Umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne i współpraca z klientem biznesowym to Twoje mocne strony
- Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz rekrutacji pracowników
- Masz rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne
- Masz czynne prawo jazdy kat. B
Dodatkowym atutem będzie:
- Doświadczenie w branży szkoleniowej
- Znajomość języka angielskiego, w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową
Co oferujemy
- Zapraszamy Cię do pracy z jedną z największych firm zajmujących się szkoleniami i nadzorem BHP, która od lat cieszy się zaufaniem swoich Klientów
- Możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia
- Zapewniamy umowę o współpracy – stałe wynagrodzenie + premie uznaniowe i regulaminowe, ponieważ doceniamy zaangażowanie
- Dofinansowanie szkoleń i kursów
- Niezbędne narzędzia pracy
- Pracując z nami, możesz zaangażować się w działania dobroczynne związane z Fundacją Stypendialną SEKA wspierającą młode talenty oraz z Fundacją Ronalda McDonalda
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojej aplikacji do 10 maja 2024 roku na adres: praca@seka.pl
Klauzura informacyjna:
- Administratorem Twoich danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest SEKA S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Paca 37, 04-386 Warszawa,
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – drogą elektroniczną na adres: odo@seka.pl lub listownie na adres siedziby SEKA S.A., ul. Paca 37, 04-386 Warszawa;
- Twoje dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO), natomiast inne dane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. SEKA S.A. będzie przetwarzała Twoje dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrazisz na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie;
- Odbiorcą Twoich danych osobowych poza Administratorem, są podmioty współpracujące z Administratorem, które wspierają nas w naszej działalności oraz zapewniają nam wsparcie techniczne i informatyczne dla wewnętrznych systemów IT oraz portale publikujące ogłoszenie rekrutacyjne;
- Twoje dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Ciebie zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, dane będą przechowywane przez 2 lata;
- Masz prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego;
- Podanie przez Ciebie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu Pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie rekrutacji. Podanie przez Ciebie innych danych jest dobrowolne.
Jeżeli wyrażasz chęć uczestniczenia w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez Administratora, prosimy o umieszczenie pod treścią cv poniższego oświadczenia:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez SEKA S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Paca 37, 04-386 Warszawa, moich danych osobowych zawartych w niniejszym cv dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych.
(data i czytelny podpis)
Informujemy, że skontaktujemy się z jedynie z wybranymi kandydatkami i kandydatami.
Trenerzy
W związku z dynamicznym rozwojem naszych usług szkoleniowych, poszukujemy do współpracy trenerów z całej Polski, którzy przekażą swoją wiedzę i doświadczenie uczestnikom naszych kursów.
Zapraszamy do współpracy trenerów specjalizujących się w:
- szkoleniach BHP
- szkoleniach przeciwpożarowych
- szkoleniach z pierwszej pomocy
- szkoleniach elektroenergetycznych G1, G2, G3
- szkoleniach z obsługi wózków widłowych
Jeśli masz wiedzę i doświadczenie zawodowe, lubisz ludzi i masz pasję do dzielenia się z nimi swoją wiedzą, czekamy właśnie na Ciebie!
Jesteś zainteresowany? Chcesz poznać więcej szczegółów?
Spotkajmy się i porozmawiajmy!
Kontakt: dzialszkolenia@seka.pl
Program praktyk w SEKA
Jak do nas trafić?
Niezależnie od tego, w którym naszym oddziale będą się odbywać praktyki, możesz do nas trafić:
- za pośrednictwem swojej uczelni – zapytaj o taką możliwość w biurze karier
- lub wysyłając aplikację bezpośrednio do nas na adres: agnieszka.kaczynska@seka.pl
Jak wyglądają praktyki?
Odbywając praktyki w SEKA, będziesz przypisany do konkretnego działu. Podczas trwania praktyk dostaniesz swojego opiekuna – będzie to wyznaczony pracownik, który będzie dla Ciebie nie tylko wsparciem merytorycznym, ale także pomoże Ci stawiać pierwsze kroki w naszej firmie.
Termin praktyk i wymiar godzin ustalamy indywidualnie i jest on dopasowany do potrzeb praktykanta oraz działu.
Dlaczego warto zgłosić się na praktyki do SEKA?
Nasz zespół to grono doświadczonych, wysokiej klasy specjalistów – będąc u nas na praktykach, możesz uczyć się od najlepszych. Nieustannie stawiamy też na rozwój i powiększamy nasz zespół, dlatego praktyki mogą być dla Ciebie nie tylko ważnym doświadczeniem zawodowym, ale także początkiem stałej współpracy z SEKA.
Do kogo jest adresowany program praktyk?
Program adresowany jest głównie do studentów i studentek kierunków:
- Bezpieczeństwo i Higieny Pracy,
- Ochrona Środowiska,
- Prawo.
Jeśli studiujesz inny kierunek, ale widzisz w naszej firmie miejsce dla swojego rozwoju, jesteśmy otwarci na rozmowy. Warunkiem jest ukończenie drugiego roku studiów.
Jeśli jesteś osobą ambitną, szybko się uczysz i lubisz pracę w zespole – czekamy na Ciebie. U nas wykorzystasz swoją wiedzę merytoryczną w praktyce i dużo się nauczysz. Zapraszamy do kontaktu.