SEKA S.A. | Dostarczamy uzupełniające się usługi w zakresie obowiązkowych zadań firm, w każdym mieście Polski.

excel_podstawowy_praca_z_arkuszemKwalifikacje zawodowe pracowników

W ramach oferowanych zajęć zapewniamy rozwój podstawowych i zaawansowanych umiejętności komputerowych, które bez wątpienia są przydatne w codziennej pracy biurowej. Nabyta wiedza pozwoli zautomatyzować określone działania i pomoże w tworzeniu efektownych prezentacji.

Wybierz kurs najbardziej odpowiadający:

  • Twoim potrzebom,
  • w dowolnym regionie Polski,
  • w dogodnym dla Ciebie terminie.

ZNAJDŹ SWOJE SZKOLENIE TERAZ

Zobacz opisy kilku przykładowych szkoleń:

CELE SZKOLENIA
Poznanie podstawowych funkcji i możliwości arkusza kalkulacyjnego. Wykorzystanie programu, jako narzędzia rozwiązywania problemów biznesowych.
ADRESACI SZKOLENIA
Osoby rozpoczynające pracę z MS Excel. Osoby, którym w codziennej pracy brakuje programu pomocnego w wykonywaniu obliczeń zarówno tych prostych, jak i tych nieco bardziej złożonych
KORZYŚCI

Sprawne korzystanie z programu MS Excel:

  • Umiejętność stworzenia własnych arkuszy od podstaw,
  • Umiejętność tworzenia formuł,
  • Umiejętność doboru i wstawiania odpowiednich do obliczeń funkcji,
  • Umiejętność prezentacji danych za pomocą wykresów,
  • Umiejętność korzystania z pliku pomocy.

ZAKRES TEMATYCZNY

  1. Wprowadzenie do Microsoft Excel – informacje podstawowe o pojęciach i środowisku MS Excel
  2. Formatowanie wierszy i komórek
  3. Tworzenie prostych formuł
  4. Proste analizy danych
  5. Sporządzanie prostych wykresów
  6. Drukowanie
  7. Konfigurowanie środowiska pracy użytkownika
  8. Praktyczne ćwiczenia na arkuszu

ZAREZERWUJ NAJBLIŻSZY TERMIN

CELE SZKOLENIA
Sprawne wykorzystywanie funkcji i narzędzi MS Excel w pracy.
ADRESACI SZKOLENIA
Kurs jest adresowany do użytkowników programu Microsoft Office Excel chcących przyspieszyć pracę z aplikacją i poznać zastosowanie bardziej zaawansowanych funkcji i formuł, narzędzi bazodanowych i sposobów wymiany danych
KORZYŚCI
Umiejętność przeprowadzania złożonych obliczeń na podstawie danych w arkuszu z wykorzystaniem szeregu dostępnych funkcji. Nabycie umiejętności potrzebnych w formatowaniu danych i arkusza w sposób dostosowany do indywidualnych zapotrzebowań.
ZAKRES TEMATYCZNY

  1. Podstawowe informacje o skoroszycie i arkuszach, skróty klawiszowe, wygląd arkusza, zakresy komórek, rodzaje danych i ich właściwości, formatowanie komórek oraz zakresów, serie danych.
  2. Adresowanie, tworzenie formuł, odwołania względne, bezwzględne i mieszane.
  3. Obliczenia w MS Excel, wyrażenia arytmetyczne, przegląd wybranych funkcji, funkcje operujące na datach i czasie.
  4. Przetwarzanie dat i godzin, funkcje tekstowe, rozdzielanie danych na kolumny (tekst jako kolumny).
  5. Funkcja IF (jeżeli), wykorzystanie funkcji logicznych, operatory relacji, formuły wyszukiwania.
  6. Formatowanie warunkowe, projektowanie wieloarkuszowe, analiza warunkowa, reguły sprawdzania poprawności danych, sortowanie, filtrowanie, odwołania między arkuszami, odwołania 3-W, etykiety zakresów, import danych z innych programów.
  7. Wykresy, tworzenie, edycja, łączenie wykresów, rodzaje, Tabele i wykresy przestawne.

ZAREZERWUJ NAJBLIŻSZY TERMIN

CELE SZKOLENIA
Zapoznanie z zaawansowanymi funkcjami formatowania, ochrony i drukowania arkusza. Wykorzystanie narzędzia MS Excel w innych aplikacjach pakietu Office.
ADRESACI SZKOLENIA
Kurs jest przeznaczony dla użytkowników programu Microsoft Office Excel chcących przyspieszyć pracę z aplikacją i poznać zastosowanie zaawansowanych funkcji i formuł, narzędzi bazodanowych i sposobów wymiany danych
KORZYŚCI
Umiejętność przeprowadzania złożonych obliczeń na podstawie danych w arkuszu z wykorzystaniem szeregu dostępnych funkcji. Nabycie umiejętności potrzebnych w formatowaniu danych i arkusza w sposób dostosowany do indywidualnych zapotrzebowań.
ZAKRES TEMATYCZNY

  1. Podstawowe informacje o skoroszycie i arkuszach, skróty klawiszowe, drukowanie, zakresy komórek, rodzaje danych i ich właściwości, formatowanie komórek oraz zakresów, serie danych, zabezpieczenie danych w Excelu na różnych poziomach.
  2. Adresowanie, tworzenie formuł, odwołania względne, bezwzględne i mieszane, funkcje – budowa i argumenty.
  3. Obliczenia w MS Excel, wybrane funkcje operujące na datach i czasie, przetwarzanie dat i godzin, funkcje tekstowe, przegląd wybranych funkcji matematycznych i statystycznych.
  4. Funkcja IF (jeżeli), wykorzystanie funkcji logicznych, operatory relacji, funkcje wyszukiwania i adresu na przykładzie funkci VLOOKUP (wyszukaj.pionowo) oraz HLOOKUP (wyszukaj.poziomo).
  5. Import danych z innych programów, rozdzielanie danych na kolumny (tekst jako kolumny), menadżer nazw, operacje na obszarach.
  6. Projektowanie arkuszy, formatowanie warunkowe, projektowanie wieloarkuszowe, analiza warunkowa, reguły sprawdzania poprawności danych, sortowanie, filtrowanie, odwołania między arkuszami, odwołania 3-W, etykiety zakresów.
  7. Wykresy w MS Excel, tworzenie, edycja, łączenie wykresów, rodzaje. Tabele i wykresy przestawne.
  8. Opracowywanie danych – sumy częściowe(pośrednie), grupowanie danych, tabele przestawne. Makra.

ZAREZERWUJ NAJBLIŻSZY TERMIN

Kontakt: szkolenia@seka.pl tel.: 22 22 88 888 Opis wszystkich szkoleń: kliknij tutaj


Zobacz także:

stopka - magazyn SEKA