Pliki cookies

Ta strona wykorzystuje pliki cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Zaakceptuj, jeśli chcesz dalej korzystać ze strony.

Jeśli widzisz ten popup zbyt często, sprawdź czy masz włączoną akceptację plików cookies w swojej przeglądarce.

Akceptuję
SEKA S.A. | Dostarczamy uzupełniające się usługi w zakresie obowiązkowych zadań firm, w każdym mieście Polski.
Zaznacz stronę

Podstawowy kurs komputerowy z elementami fakturowania

CELE SZKOLENIA

Celem szkolenia jest zdobycie praktycznych umiejętności dotyczących obsługi pakietu MS Office, zapoznanie się z  podstawowymi funkcjami i możliwościami pakietu MS Word oraz Excel a także nabycie umiejętności niezbędnych do comiesięcznych rozliczeń z urzędami.

ADRESACI SZKOLENIA

Szkolenie skierowane jest do przedsiębiorców, którzy nie mają doświadczenia w obsłudze komputera  i nie znaja podstawowych możliwości Pakietów MS Office a w szczególności MS Word oraz MS Excel.

KORZYŚCI

Dzięki szkoleniu uczestnicy zdobędą wiedzę i praktyczne umiejętności dotyczące podstawowego Pakietu MS Office:

  • Jak wykorzystać funkcje programów
  • Jak zrobić comiesięczne rozliczenia
  • Jak sporządzać odpowiednie dokumenty

ZAKRES TEMATYCZNY

  • Rozpoznawanie podstawowych części komputera
  • System Windows 7, obsługa

 Praca na plikach i folderach

  • Kopiowanie, przenoszenie, usuwanie
  • Struktura, widoki, właściwości, kosz

 Obsługa prostych programów

  • Praca z dokumentem, zapis, odczyt, zapis w innym formacie
  • Drukowanie

 Podstawy Internetu

  • Zasada działania
  • Podstawowe pojęcia
  • Adresy URL
  • Bezpieczeństwo w Internecie

Korzystanie z przeglądarki internetowej

  • Przeglądanie stron
  • Korzystanie z Formularzy
  • Wyszukiwanie informacji

Podstawy poczty elektronicznej (e-mail)

  • Obsługa programu pocztowego
  • Tworzenie wiadomości, załączniki
  • Wysyłanie, odbieranie i przesyłanie wiadomości
  • Książka adresowa

Edytor tekstu

Mistrz klawiatury

  • Znaki specjalne
  • Szybkie pisanie

Początki pracy w programie Word

Arkusz kalkulacyjny

Zapoznanie z programem Excel

  • Omówienie okna programu i wstążki, opcje programu
  • Używanie szablonów

Podstawowe operacje na komórkach i formatowanie

  • Wprowadzanie danych, edycja komórek
  • Wyszukiwanie i wybieranie komórek i grup komórek
  • Kopiowanie, wklejanie, wypełnianie komórek i zakresów komórek
  • Wstawianie i usuwanie komórek i rzędów
  • Zaznaczanie specjalne
  • Wklejanie specjalne
  • Formatowanie jako tabela
  • Typy danych i formatowanie według typu danych
  • Autowypełnianie
  • Komentarze: wstawianie, wygląd, edycja

Formuły i funkcje

  • Wstawianie i modyfikowanie formuł
  • Autosumowanie
  • Funkcje statystyczne (SUMA, ŚREDNIA, MAX, MIN)

Analiza danych

  • Sortowanie danych
  • Filtr (opcje podstawowe)

Zarządzanie zakładkami (dodawanie, usuwanie, nawigowanie)

Elisoft Faktury Premium 2017

 

  • wystawianie faktur zakupu i sprzedaży
  • wystawianie korekt
  • wystawianie rachunków
  • obsługa magazynu z dokumentami
  • prowadzenie ewidencji dowolnych zleceń w firmach usługowych z łatwym wystawianiem faktur
  • pobieranie danych kontrahentów z GUS
  • zarządzanie listą faktur, z dużymi możliwościami filtrowania, selekcjonowania, grupowania i wyszukiwania faktur
  • zapisywanie dokumentów do plików PDF
  • drukowanie na fakturze kodów QR do szybkich PŁATNOŚCI MOBILNYCH za pomocą smartfona
  • szablony do wydruku faktur w języku angielskim i niemieckim
  • edytor do dowolnej modyfikacji szablonów wydruków i tworzenia wydruków własnych
  • rozbudowana kartoteka towarów
  • wysyłanie faktur bezpośrednio z programu przez email do klienta (faktura w postaci PDF znajdzie się w załączniku)
  • wysyłanie mailem przypomnienia o płatności za fakturę
  • wysyłanie mailem potwierdzenia otrzymania płatności za fakturę
  • dołączanie druków przelewu do faktur i rachunków
  • dowolne szablony numeracji faktur, ręczna i automatyczna zmiana numeracji
  • obsługa wielu kont bankowych
  • baza klientów (kontrahentów) z łatwym wyszukiwaniem i grupowaniem klientów
  • możliwość definiowania osób kontaktowych
  • możliwość tworzenia notatek związanych z klientami
  • ostrzeganie o zaległych nieuregulowanych płatnościach klienta
  • możliwość zdefiniowania osobnych kont z uprawnieniami do programu dla pracowników
  • automatyczne podpowiadanie nazw ulic, miejsowości, kodów pocztowych w danych kontrahenta
  • sprawdzanie poprawności polskich numerów NIP
  • wystawianie faktur w dowolnej walucie z automatycznym pobraniem kursu waluty z NBP
  • możliwość szybkiego definiowania własnego logo i dodatkowych informacji na fakturze/rachunku z użyciem formatowanego tekstu, oprócz zaawansowanych funkcji dowolnej edycji całego szablonu wydruku
  • możliwość definiowania szablonów wysyłanych maili do klientów
  • grupowanie faktur według dowolnych pól, np. terminów płatności czy kontrahentów
  • tworzenie zestawień faktur z podsumowaniami, z podziałem na waluty
  • monitorowanie płatności przy użyciu systemu filtrów i automatyczne wysyłanie przypomnień zapłaty
  • wykonywanie graficznych analiz danych na podstawie faktur, m.in. obliczenie dochodu w kolejnych miesiącach, wartościowości kontrahentów, analiza sprzedaży towarów i usług, sprzedaż z rozkładem na miasta i województwa, obroty w podanym okresie
  • zestawienie dokumentów kasowych KP/KW
  • eksport danych z każdej tabeli do pliku arkusza Excel (XLSX)
  • uprawienia do funkcji i danych przydzielane osobno użytkownikom programu
  • możliwość importu bazy kontrahentów, towarów i usług z popularnego formatu danych CSV (plik można przygotować w arkuszu kalkulacyjnym Excel)
  • możliwość archiwizacji bazy danych
  • JPK-Jednolity plik kontrolny dla organów podatkowych
Zapisz się na szkolenie
Logo popup

Prosimy przed wysłaniem formularza sprawdzić wypełnione rubryki, aby uniknąć niewłaściwego wyboru kursu. W celu akceptacji poniższych danych i przesłania karty zgłoszenia proszę kliknąć przycisk „Wyślij zgłoszenie”.

Informacje o szkoleniu:

Nazwa: Podstawowy kurs komputerowy z elementami fakturowania
Zajęcia odbywają się w dniach:

13.05 - czwartek , godz: 08:00 - 16:00

14.05 - piątek , godz: 08:00 - 16:00

20.05 - czwartek , godz: 08:00 - 16:00

21.05 - piątek , godz: 08:00 - 16:00

10.06 - czwartek , godz: 08:00 - 16:00

11.06 - piątek , godz: 08:00 - 16:00

Dodatkowe informacje:
Cena: 800 złotych

Typ zgłoszenia:

Dane uczestnika:

Imię:

Nazwisko:

Stanowisko:

Telefon (9 cyfr):

E-mail:

Data urodzenia: (rok-miesiąc-dzień):

Dane firmy:

Nazwa:

NIP:

Adres:

Kod pocztowy (np. 00-000):

Miasto:

 Chcę otrzymać fakturę VAT

Odbiorca faktury:

Proszę wypełnić w przypadku gdy Nabywcą i Odbiorcą faktury są różne podmioty. Dotyczy np. jednostek samorządu terytorialnego.

Skopiuj dane firmy

Nazwa:

NIP:

Adres:

Kod pocztowy (np. 00-000):

Miasto:

Inne:

BRAKOpłata za szkolenie w ramach umowy z SEKA.Należność zostanie przelana na konto.

numer umowy:

Prosimy o wpłatę należności na konto:
40 1500 1878 1218 7004 2377 0000
Santander Bank Polska S.A. 6 Oddział w Warszawie

Inne:

Zapoznałem/-am się z klauzulą informacyjną, regulaminem oraz Polityką Prywatności

Niniejszym oświadczamy, ze akceptujemy poniższe warunki uczestnistwa w szkoleniach

Oświadczamy, że jesteśmy upoważnieni do otrzymywania faktury VAT. Upoważniamy Was do wystawienia faktury bez naszego podpisu.

1 Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2020.344 t.j. z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U.2019.2460 t.j. z późn. zm.).

Klauzula informacyjna

Organizator informuje:

  • Administratorem Twoich danych osobowych jest SEKA S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Paca 37, 04-386 Warszawa;
  • Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych – drogą elektroniczną na adres: odo@seka.pl lub listownie na adres siedziby SEKA S.A., ul. Paca 37, 04-386 Warszawa;
  • Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zawartej umowy z SEKA S.A. (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w celu udokumentowania zawartej umowy i jej rozliczenia, na podstawie przepisów prawa podatkowego, rachunkowego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), w celu ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami oraz w celu archiwalnym (dowodowym) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  • Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu przesyłania informacji handlowych(jeśli wyraziłeś na to zgodę), zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2020.344 t.j. z późn. zm.), ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U.2019.2460 t.j. z późn.zm.) oraz w celu marketingu bezpośredniego (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  • Odbiorcą Twoich danych osobowych są podmioty współpracujące z Administratorem, które wspierają nas w naszej działalności, zapewniają nam wsparcie techniczne i informatyczne dla wewnętrznych systemów IT oraz wspierają nas w e-mail marketingu;
  • Twoje dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do konkretnego przetwarzania danych. Z pewnością dane będą przetwarzane przez okres trwania łączącej nas umowy, jak również przez okres trwania wymagalności ewentualnych roszczeń z tym związanych;
  • Dane osobowe pozyskane w celu przesyłania informacji handlowych i marketingu bezpośredniego przetwarzane będą do momentu wniesienia sprzeciwu;
  • Masz prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego;
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne i jest jednocześnie warunkiem zawarcia niniejszej umowy.

Warunki dodatkowe

1. Wysłanie przez Uczestnika zgłoszenia poprzez kliknięcie ikony „Wyślij zgłoszenie” jest równoznaczne z zawarciem z Organizatorem umowy o świadczenie usług szkoleniowych oraz akceptacją niniejszych warunków uczestnictwa.

2. Organizatorem szkolenia jest firma SEKA S.A. z siedzibą w Warszawie (04-386), przy ul. Paca 37 o kapitale zakładowym w wysokości 2.000.000,00 PLN, wpisana do rejestru przedsiębiorców, której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000082102.

3. Opłata za udział w szkoleniu powinna zostać zaksięgowana na koncie Organizatora najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia.

4. Uczestnik ma prawo odstąpić od umowy o świadczenie usług szkoleniowych bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 dni od dnia jej zawarcia, chyba że rozpoczęto świadczenie usług przez upływem ww. terminu. Podstawa prawna art. 7 ust. 1 ustawa z dn. 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (t.j. Dz. U. 2012.12.25)

5. Wysokość opłaty za uczestnictwo w szkoleniu została ustalona przez Organizatora i obowiązuje do czasu zmiany jej przez Organizatora.

6. Ewentualne zastrzeżenia co do realizowanej usługi szkoleniowej należy zgłaszać na adres Organizatora wskazany w punkcie 2 powyżej, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub odwołania szkolenia. W sytuacji gdy Organizator zmienił lub odwołał termin szkolenia a uczestnik nie zaakceptował nowego terminu szkolenia i nie wniósł opłaty za szkolenie wówczas umowa ulega rozwiązaniu bez potrzeby składania dodatkowych oświadczeń woli przez Strony. W sytuacji gdy Organizator zmienił lub odwołał termin szkolenia po wniesieniu opłaty przez uczestnika, zaś uczestnik nie zaakceptował nowego terminu szkolenia całość wniesionej kwoty zostanie zwrócona.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Dane uczestnika:

Imię:

Nazwisko:

Adres:

Kod pocztowy (np. 00-000):

Miasto:

Telefon (9 cyfr):

E-mail:

Data urodzenia: (rok-miesiąc-dzień):

Inne:

Zapoznałem/-am się z klauzulą informacyjną, regulaminem oraz Polityką Prywatności

Niniejszym oświadczamy, ze akceptujemy poniższe warunki uczestnictwa w szkoleniach

Oświadczamy, że jesteśmy upoważnieni do otrzymywania faktury VAT. Upoważniamy Was do wystawienia faktury bez naszego podpisu.

1 Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2020.344 t.j. z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U.2019.2460 t.j. z późn. zm.).

Klauzula informacyjna

Organizator informuje:

  • Administratorem Twoich danych osobowych jest SEKA S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Paca 37, 04-386 Warszawa;
  • Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych – drogą elektroniczną na adres: odo@seka.pl lub listownie na adres siedziby SEKA S.A., ul. Paca 37, 04-386 Warszawa;
  • Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zawartej umowy z SEKA S.A. (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w celu udokumentowania zawartej umowy i jej rozliczenia, na podstawie przepisów prawa podatkowego, rachunkowego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), w celu ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami oraz w celu archiwalnym (dowodowym) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  • Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu przesyłania informacji handlowych (jeśli wyraziłeś na to zgodę), zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2020.344 t.j. z późn. zm.), ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U.2019.2460 t.j. z późn.zm.) oraz w celu marketingu bezpośredniego (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  • Odbiorcą danych, są podmioty współpracujące z Administratorem, które wspierają nas w naszej działalności szkoleniowej, zapewniają nam wsparcie techniczne i informatyczne dla wewnętrznych systemów IT oraz wspierają nas w e-mail marketingu;
  • Twoje dane osobowe zebrane w celu realizacji szkolenia będą przechowywane przez okres uznany za konieczny dla spełnienia celu, w jakim zostały zebrane w tym zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów i regulacji prawnych oraz polityką prywatności SEKA S.A., nie dłużej niż do czasu przedawnienia roszczeń;
  • Twoje dane osobowe pozyskane w celach przesyłania informacji handlowych i marketingu bezpośredniego przetwarzane będą do momentu wniesienia sprzeciwu;
  • Masz prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego;
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale jest jednocześnie warunkiem zawarcia niniejszej umowy;

Warunki dodatkowe

1. Wysłanie przez Uczestnika zgłoszenia poprzez kliknięcie ikony „Wyślij zgłoszenie” jest równoznaczne z zawarciem z Organizatorem umowy o świadczenie usług szkoleniowych oraz akceptacją niniejszych warunków uczestnictwa.

2. Organizatorem szkolenia jest firma SEKA S.A. z siedzibą w Warszawie (04-386), przy ul. Paca 37 o kapitale zakładowym w wysokości 2.000.000,00 PLN, wpisana do rejestru przedsiębiorców, której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000082102.

3. Opłata za udział w szkoleniu powinna zostać zaksięgowana na koncie Organizatora najpóźniej 2 dni robocze przed rozpoczęciem szkolenia.

4. Uczestnik ma prawo odstąpić od umowy o świadczenie usług szkoleniowych bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 dni od dnia jej zawarcia, chyba że rozpoczęto świadczenie usług przez upływem ww. terminu. W przypadku doręczenia Organizatorowi pisemnego powiadomienia o rezygnacji ze szkolenia na nie później niż 5 dni roboczych przed terminem szkolenia, uczestnikowi przysługuje zwrot wpłaconej kwoty. W przypadku późniejszych rezygnacji uczestnik zostanie obciążony opłatą manipulacyjną w wysokości 50% jego wartości. Nieobecność zgłoszonego uczestnika zobowiązuje do zapłaty pełnej należności.

5. Wysokość opłaty za uczestnictwo w szkoleniu została ustalona przez Organizatora i obowiązuje do czasu zmiany jej przez Organizatora.

6. Ewentualne zastrzeżenia co do realizowanej usługi szkoleniowej należy zgłaszać na adres Organizatora wskazany w punkcie 2 powyżej, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub odwołania szkolenia. W sytuacji gdy Organizator zmienił lub odwołał termin szkolenia a uczestnik nie zaakceptował nowego terminu szkolenia i nie wniósł opłaty za szkolenie wówczas umowa ulega rozwiązaniu bez potrzeby składania dodatkowych oświadczeń woli przez Strony. W sytuacji gdy Organizator zmienił lub odwołał termin szkolenia po wniesieniu opłaty przez uczestnika, zaś uczestnik nie zaakceptował nowego terminu szkolenia całość wniesionej kwoty zostanie zwrócona.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.