CELE SZKOLENIA
- nabycie umiejętności stosowania narzędzi coachingowych w praktyce menedżerskiej
- poszerzenie repertuaru skutecznych metod pracy z podwładnymi
ADRESACI SZKOLENIA
Właściciele firm, menedżerowie i kierownicy wszystkich szczebli i branż
KORZYŚCI
Dzięki udziałowi w szkoleniu Uczestnik:
- będzie potrafił prowadzić rozmowę z podwładnymi stosując adekwatne narzędzia coachingowe
- będzie wiedział, jakimi narzędziami coachingowymi i komunikacyjnymi może posługiwać się podczas pracy z podwładnymi – zarówno podczas rozmów indywidualnych, jak i spotkań zespołu
- podniesie swoją efektywność menedżerską podczas pracy z zespołem
ZAKRES TEMATYCZNY
1. Zdefiniowanie coachingu i jego roli w biznesie – demonstracja rozmowy coachingowej
2. Menedżer w roli coacha a efektywność menedżerska – praca w oparciu o własne cele Uczestników szkolenia
3. Przepis na profesjonalny coaching – zasady i postawa menedżera wspierająca skuteczną relację coachingową z pracownikiem
4. Struktura rozmowy coachingowej
5. Narzędzia coachingowe w pracy menedżera – praktyczne „know-how” na przykładzie rzeczywistych sytuacji biznesowych
6. Narzędzia komunikacyjne podnoszące skuteczność rozmów coachingowych
7. Użyteczne elementy coachingu grupowego podczas spotkań z zespołem
8. Moje wyzwania menedżerskie – czyli jak wykorzystać nabyte na szkoleniu umiejętności w codziennej praktyce