Pliki cookies

Ta strona wykorzystuje pliki cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Zaakceptuj, jeśli chcesz dalej korzystać ze strony.

Jeśli widzisz ten popup zbyt często, sprawdź czy masz włączoną akceptację plików cookies w swojej przeglądarce.

Polityka prywatności

Akceptuję
SEKA S.A. | Dostarczamy uzupełniające się usługi w zakresie obowiązkowych zadań firm, w każdym mieście Polski.
Zaznacz stronę

Zarządzanie ludźmi w sytuacjach trudnych

CELE SZKOLENIA

Cele szkolenia:

 
– wprowadzenie zasad skutecznej komunikacji między przełożonym a pracownikiem w sytuacjach trudnych
– zapoznanie z czynnikami warunkującymi skuteczną komunikację
– poznanie zasad skutecznego feedbacku na temat rezultatów prac
nauka zarządzania różnymi typami osobowości

ADRESACI SZKOLENIA

Adresatami szkolenia są: menadżerowie, osoby kierujące pracownikami, kierownicy działów kadrowo-płacowych i działów HR oraz wszystkie osoby planujące w przyszłości tworzyć własny zespół lub chcące poszerzyć swoją wiedzę w tym temacie

KORZYŚCI

• nabycie niezbędnych umiejętności związanych z budowaniem i zarządzaniem zespołem w sytuacji konfliktu
• kompleksowe i wszechstronne podejście do codziennego zarządzania personelem na produkcji
• zastosowanie narzędzi gwarantujących odpowiednią „jakość” zarządzania, a co za tym idzie, osiąganie wyznaczonych celów : ilościowych, jakościowych, kosztowych, itp.
• zwrócenie uwagi na kluczowe punkty zapewniające wysoką motywację członków zespołu

ZAKRES TEMATYCZNY

Program szkolenia:

1.    Jak rozpoznawać konflikt?

  • Rozpoznawanie typowych sposobów zachowania w sytuacjach kryzysowych
  • Identyfikacja, w jaki sposób podejmujemy typową, wewnętrzną ocenę konfliktu
  • Jak wpływa nastrój na postrzeganie konfliktu

    2. Konflikt w zespole

  • Konflikt w zespole – trudni współpracownicy czy trudny zespół
  • Zaburzenia komunikacyjne w zespole jako przyczyna konfliktu
  • Menedżerowie odpowiedzialni za rozwiązywanie konfliktu w zespole

3. Jak kreatywnie rozwiązywać konflikty

  • Zorientowanie na cele w zarządzaniu konfliktami – rozwiązywanie problemów oznacza uwalnianie się od problemów
  • Jak właściwie hierarchizować interesy i rozwiązywać konflikty
  • Jak postrzegać konflikty i jak nimi sterować
  • Jak unikać konfliktów niepotrzebnych Jak można dokonać zmiany perspektyw w ocenie konfliktów

Umiejętności interpersonalne pomocne w radzeniu sobie z trudnymi ludźmi i przezwyciężania sytuacji konfliktowych

            4. Trudny współpracownik i podwładny

  • Jak rozwijać asertywność w kontaktach z trudnymi współpracownikami
    Jak radzić sobie z agresją i złością
  • Jak zarządzać ludźmi, którzy manipulują
  • Jakie strategie stosować wobec różnych typów osobowościowych

Traktowanie każdej osoby zgodnie z jej charakterem i okolicznościami

5. Efektywne rozwiązywanie konfliktów – rola menedżera

  • Rola moderatora i mediatora w konfliktach
    Jak wspólnie opracowywać długotrwałe strategie i jak przejść do czynu
  • Jak sprawić by inni wykonywali swoje obowiązki
  • Jak radzić sobie ze stresem w sytuacjach konfliktowych – czynniki pomagające zdystansować się

            6. Komunikacja w konflikcie

  • Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych i wpływania na innych
  • Jak okazywać szacunek i zrozumienie dla spraw i problemów
  • Aktywne słuchanie – jak pokonywać bariery w słuchaniu innych
  • Jak pytać i o co, jakich pytań unikać
  • Ukryte znaczenia w komunikacji werbalnej
    Jak zwracać uwagę współpracownikom
  • Jak udzielać profesjonalnej informacji zwrotnej, aby wpłynąć pozytywnie na zachowania innych
  • Jak pomóc znaleźć sposoby osiągnięcia poprawy w zachowaniu

Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń do nas!

Wybierz temat lub oddział SEKA S.A.

Infolinia
Infolinia

+48 22 517 88 88

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Dział handlowy
Dział handlowy

+48 22 517 88 66

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Białystok
Oddział Białystok

+48 85 871 22 30

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Bielsko-Biała
Oddział Bielsko-Biała

+48 33 300 10 00

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Bydgoszcz
Oddział Bydgoszcz

+48 52 522 57 50

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Gdańsk
Oddział Gdańsk

+48 58 732 08 80

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Gdańsk
Oddział Gdańsk

+48 58 732 08 80

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Gorzów Wlkp.
Oddział Gorzów Wlkp.

+48 95 737 46 20

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Katowice
Oddział Katowice

+48 32 700 22 30

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Kielce
Oddział Kielce

+48 41 230 98 50

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Koszalin
Oddział Koszalin

+48 94 721 42 00

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Kraków
Oddział Kraków

+48 12 203 19 20

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Łódź
Oddział Łódź

+48 42 280 10 50

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Lublin
Oddział Lublin

+48 81 464 16 30

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Olsztyn
Oddział Olsztyn

+48 89 679 94 40

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Poznań
Oddział Poznań

+48 61 624 02 60

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Rzeszów
Oddział Rzeszów

+48 17 717 65 20

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Szczecin
Oddział Szczecin

+48 91 88 19 500

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Warszawa
Oddział Warszawa

+48 22 517 88 50

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Wrocław
Oddział Wrocław

+48 71 738 38 00

Jesteśmy online

Jesteśmy offline