Praca zdalna po nowelizacji Kodeksu pracy w 2023 roku – wybrane zagadnienia
Praca zdalna po nowelizacji Kodeksu pracy w 2023 roku – wybrane zagadnienia
Zapraszamy na bezpłatny webinar!
Jak przygotować firmę na wdrożenie nowelizacji Kodeksu pracy. Bezpłatny webinar dedykowany dla Klientów SEKA
- Praktyczne rozwiązania przy wdrażaniu nowych przepisów
- Przystępnie podana wiedza
- Webinar prowadzą eksperci SEKA
- Zajęcia online w czasie rzeczywistym
Bezpłatny webinar dla Klientów SEKA
Bezpłatny webinar dla Klientów SEKA
Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarium „Praca zdalna po nowelizacji Kodeksu pracy – wybrane zagadnienia”.
Oczekiwana od dawna nowelizacja Kodeksu pracy wprowadzająca na stałe pracę zdalną, która wejdzie w życie od 7go kwietnia. Dla większości firm i działów HR będzie to oznaczało konieczność opracowania regulaminów pracy zdalnej lub przygotowania projektów porozumień ze związkami zawodowymi. Kluczowe będą również kwestie związane ze zmianami w zakresie bhp.
Warunkiem udziału w webinarze jest udzielenie zgody na otrzymywanie informacji handlowych.
Zapisz się już dziś!
Dzień(s)
:
Godzina(y)
:
Minut(y)
:
Sekund(y)
O webinarze
O webinarze
Nasz bezpłatny webinar odbędzie się 21.03.2023 o godzinie 10.00 – 11.00
Wydarzenie będzie dostępne na platformie LiveWebinar, bez konieczności instalacji dodatkowych programów.
Zarejestruj się wcześniej, a powiadomienia o przed rozpoczęciem webinaru otrzymasz automatycznie.
W razie pytań lub problemów, skontaktuj się z nami:
Jowita Walicka: tel. 786 813 649, e-mail: jowita.walicka@seka.pl
Przetestuj swoje łącze: https://embed.archiebot.com/connection-tester
Zakres tematyczny
Zakres tematyczny
Czas elastycznego i praktycznie bezkosztowego polecenia pracy zdalnej przez pracodawców na podstawie tzw. przepisów anty – covidowych zbliża się do końca. Proponowany webinar pomoże Państwu przygotować się do wdrożenia pracy zdalnej na gruncie prawa zakładowego, a w szczególności pozwoli:
- ustalić w jakim trybie będzie możliwe i efektywne wprowadzenie pracy zdalnej w danej firmie,
- prawidłowo i bez dyskryminacji określić grupy zawodowe dla których będzie wprowadzana praca zdalna,
- ustalić zasady obowiązkowego pokrywania przez pracodawcę kosztów energii elektrycznej oraz usług telekomunikacyjnych niezbędnych do wykonywania przez pracownika pracy zdalnej,
- poznać praktyczne rozwiązania dotyczące bhp przy wdrażaniu nowych przepisów.
Dodatkowo zostanie omówiona tzw. incydentalna praca zdalna.
Dlaczego warto?
Dlaczego warto?
- na webinarze poruszamy tylko aktualne tematy, wprowadzone przez uchwaloną ustawę,
- omówimy wątpliwości przy wdrażaniu nowych przepisów – rozwiązania praktyczne,
- wykładowcy są ekspertami SEKA,
- webinar odbywa się w formule online w czasie rzeczywistym.

Prowadzący
Prowadzący

Robert Maliszewski
Prawnik, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu. Ekspert prawa pracy, z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w zakresie doradztwa dla pracodawców, obejmującego miedzy innymi wdrażanie nowych systemów wynagradzania, tworzenie zakładowych źródeł prawa pracy oraz restrukturyzację zatrudnienia oraz problematykę czasu pracy. Doradca w procesie tworzenia bezpiecznych dla pracodawców relacji ze związki zawodowymi, w tym w zakresie negocjacji oraz przy rozwiązywaniu sporów zbiorowych.
Konsultant Konfederacji Pracodawców „Lewiatan” w zakresie opiniowania i tworzenia projektów zmian w obszarze prawa pracy. Jako ekspert brał udział w posiedzeniach komisji sejmowych ds. reformy prawa pracy oraz w obradach Komisji Trójstronnej.
Od 2019 r. powołany na członka Wojewódzkiej Rady Rynku Pracy Województwa Mazowieckiego.
W latach 2002-2004 wykładowca Wyższej Szkoły Zarządzania Personelem w Warszawie na kierunkach: „podyplomowe prawo pracy” oraz „zarządzanie personelem”.
Od piętnastu lat prowadzi również inne kursy i seminaria z tematyki prawa pracy. Uznany prelegent na Konwentach HR organizowanych przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami, oraz na Ogólnopolskim Forum Prawa Pracy.
Autor kilkudziesięciu publikacji z zakresu prawa pracy, Współautor poradnika „Regulaminy w prawie pracy – po nowelizacji” oraz analizy prawnej do opracowania „Niestandardowe formy zatrudniania” w ramach projektu badawczego zrealizowanego przez Wyższą Szkołę Zarządzania Personelem w Warszawie oraz MillwardBrown SMG/KRC

Marek Maszewski
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku „Zarządzanie i Marketing” oraz studiów podyplomowych na Politechnice Warszawskiej na kierunku „Bezpieczeństwo i higiena pracy”. Od 1999 roku prowadzi działalność gospodarczą z zakresu bhp i ppoż., oferując szkolenia, audyty, usługi doradcze, bieżący nadzór i ocenę ryzyka zawodowego dla firm z różnych branż, w tym z sektora przemysłowego, spożywczego, handlowego i publicznego. Specjalista ochrony przeciwpożarowej po ukończeniu zajęć w Szkole Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie. W latach 2003-2013 współpracownik wiodącej firmy z branży outsourcingu usług w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy w Polsce – SEKA S.A. Od 2013 r. dyrektor Działu Nadzoru tej firmy, do którego zadań należy m.in. monitorowanie i podnoszenie jakości usług świadczonych przez blisko 300 specjalistów bhp, ochrony ppoż. i ochrony środowiska w całym kraju.