Integracja Work & Life – jak lepiej zarządzać życiem zawodowym i prywatnym
Webinar
08.04.2025 godz. 10.00

Dowiedz się więcej
Znalezienie sposobu na osiągnięcie równowagi między życiem zawodowym a osobistym to dziś potrzeba wielu pracujących osób. Tymczasem pracujemy coraz więcej. W poczuciu, że nie ma innego wyjścia albo dążąc do realizacji własnych ambicji. Coraz większa dynamika pracy, mnogość zadań i oczekiwań rodzą w pracy napięcia, stres i zmęczenie. Pogłębione poczuciem, że za mało czasu mamy na życie prywatne. A ono też ma swoją listę zadań do zrobienia. Poza tym chcemy odpocząć, mieć czas dla bliskich, na realizację pasji. Jak to wszystko pogodzić?
Konflikt między pracą a życiem prywatnym oddziałuje niekorzystnie zarówno na zdrowie psychiczne i fizyczne pracowników, jak i na funkcjonowanie organizacji.
Dlatego w poszukiwaniach sposobów na lepsze zarządzanie swoim życiem zawodowym i prywatnym pracownicy nie powinni być pozostawieni sami sobie, ale powinni otrzymywać wsparcie również od swojej organizacji – w postaci działań i rozwiązań wspierających zachowanie równowagi praca – życie prywatne.
Dopiero to wspólne działanie może przynieść korzystne rezultaty dla pracowników oraz organizacji.
W integrowaniu pracy i życia prywatnego pomocne mogą być techniki zarządzania czasem, radzenia sobie z trudnymi sytuacjami oraz szukania wsparcia, gdy się go potrzebuje.
Zapraszamy na bezpłatny webinar!

Na webinar zapraszamy pracodawców, przedsiębiorców, osoby z działów HR oraz wszystkich, którzy chcą dowiedzieć się, jak lepiej łączyć swoje życie zawodowe i prywatne.
Podczas webinaru wyjaśnimy, dlaczego zachowanie równowagi między pracą a życiem prywatnym jest tak ważne oraz w jaki sposób działy HR mogą wpływać na nie w miejscu pracy.
Skupimy się zwłaszcza na tym, co powinno stanowić sygnały alarmowe oraz jak działać szybko i sprawnie - na jakie elementy należy zwrócić uwagę.
Agenda webinaru
- Rozumienie równowagi między pracą a życiem prywatnym.
- Narzędzia i techniki zarządzania czasem.
- Budowanie wsparcia w miejscu pracy.
- Zarządzanie stresowymi sytuacjami.
O webinarze
Nasz bezpłatny webinar odbędzie się 8 kwietnia 2025 r., godz. 10.00-11.00.
Wydarzenie będzie dostępne na platformie LiveWebinar, bez konieczności instalacji dodatkowych programów.
Uwaga! Liczba miejsc jest ograniczona.
Zarejestruj się wcześniej, a powiadomienia o przed rozpoczęciem webinaru otrzymasz automatycznie.
W razie pytań lub problemów, skontaktuj się z nami:
Jowita Walicka: tel. 786 813 649, e-mail: jowita.walicka@seka.pl
Przetestuj swoje łącze: https://embed.archiebot.com/connection-tester
Dlaczego warto wziąć udział w webinarze?
- Dowiesz się, jak należy właściwie rozumieć równowagę między pracą a życiem prywatnym.
- Poznasz narzędzia i techniki pomagające lepiej zarządzać czasem.
- Dowiesz się, jak budować wsparcie w miejscu pracy.
- Poznasz metody zarządzania sytuacjami stresowymi
- Webinar poprowadzi ekspert SEKA