Integracja Work & Life – jak lepiej zarządzać życiem zawodowym i prywatnym

Webinar 
08.04.2025   godz. 10.00

businesswoman-in-office-leaning-(2)

Dowiedz się więcej

Znalezienie sposobu na osiągnięcie równowagi między życiem zawodowym a osobistym to dziś potrzeba wielu pracujących osób. Tymczasem pracujemy coraz więcej. W poczuciu, że nie ma innego wyjścia albo dążąc do realizacji własnych ambicji. Coraz większa dynamika pracy, mnogość zadań i oczekiwań rodzą w pracy napięcia, stres i zmęczenie. Pogłębione poczuciem, że za mało czasu mamy na życie prywatne. A ono też ma swoją listę zadań do zrobienia. Poza tym chcemy odpocząć, mieć czas dla bliskich, na realizację pasji. Jak to wszystko pogodzić?

Konflikt między pracą a życiem prywatnym oddziałuje niekorzystnie zarówno na zdrowie psychiczne i fizyczne pracowników, jak i na funkcjonowanie organizacji. 

Dlatego w poszukiwaniach sposobów na lepsze zarządzanie swoim życiem zawodowym i prywatnym pracownicy nie powinni być pozostawieni sami sobie, ale powinni otrzymywać wsparcie również od swojej organizacji – w postaci działań i rozwiązań wspierających zachowanie równowagi praca – życie prywatne. 

Dopiero to wspólne działanie może przynieść korzystne rezultaty dla pracowników oraz organizacji.

W integrowaniu pracy i życia prywatnego pomocne mogą być techniki zarządzania czasem, radzenia sobie z trudnymi sytuacjami oraz szukania wsparcia, gdy się go potrzebuje.


Zapraszamy na bezpłatny webinar!

woman-and-baby-boy-with-travel-a

Na webinar zapraszamy pracodawców, przedsiębiorców, osoby z działów HR oraz wszystkich, którzy chcą dowiedzieć się, jak lepiej łączyć swoje życie zawodowe i prywatne. 

Podczas webinaru wyjaśnimy, dlaczego zachowanie równowagi między pracą a życiem prywatnym jest tak ważne oraz w jaki sposób działy HR mogą wpływać na nie w miejscu pracy.  

Skupimy się zwłaszcza na tym, co powinno stanowić sygnały alarmowe oraz jak działać szybko i sprawnie - na jakie elementy należy zwrócić uwagę. 

Agenda webinaru

  1. Rozumienie równowagi między pracą a życiem prywatnym. 
  2. Narzędzia i techniki zarządzania czasem.
  3. Budowanie wsparcia w miejscu pracy.
  4. Zarządzanie stresowymi sytuacjami. 

O webinarze

Nasz bezpłatny webinar odbędzie się 8 kwietnia 2025 r., godz. 10.00-11.00.

Wydarzenie będzie dostępne na platformie LiveWebinar, bez konieczności instalacji dodatkowych programów.

Uwaga! Liczba miejsc jest ograniczona.

Zarejestruj się wcześniej, a powiadomienia o przed rozpoczęciem webinaru otrzymasz automatycznie.

W razie pytań lub problemów, skontaktuj się z nami:

Jowita Walicka: tel. 786 813 649, e-mail: jowita.walicka@seka.pl

Przetestuj swoje łącze: https://embed.archiebot.com/connection-tester


Dlaczego warto wziąć udział w webinarze?

  • Dowiesz się, jak należy właściwie rozumieć równowagę między pracą a życiem prywatnym.
  • Poznasz narzędzia i techniki pomagające lepiej zarządzać czasem.
  • Dowiesz się, jak budować wsparcie w miejscu pracy. 
  • Poznasz metody zarządzania sytuacjami stresowymi
  • Webinar poprowadzi ekspert SEKA 

Prowadząca


monika ksężak 550x550
Monika Księżak
Psycholog i trener biznesu
Zapytanie ofertowe

Administratorem Twoich danych osobowych jest SEKA S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Paca 37, 04-386 Warszawa. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie ofertowe. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce prywatności.