Pliki cookies

Ta strona wykorzystuje pliki cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Zaakceptuj, jeśli chcesz dalej korzystać ze strony.

Jeśli widzisz ten popup zbyt często, sprawdź czy masz włączoną akceptację plików cookies w swojej przeglądarce.

Polityka prywatności

Akceptuję
SEKA S.A. | Dostarczamy uzupełniające się usługi w zakresie obowiązkowych zadań firm, w każdym mieście Polski.
Zaznacz stronę

TELEWINDYKACJA NALEŻNOŚCI – jak skutecznie rozmawiać z dłużnikami przez telefon?

CELE SZKOLENIA

Poznanie skutecznych technik, narzędzi i zwrotów, które ułatwiają odzyskanie należności w kontakcie telefonicznym z dłużnikiem. Podniesienie kompetencji w obszarze negocjacji windykacyjnych przy zachowaniu dobrych relacji handlowych z Kontrahentami.

ADRESACI SZKOLENIA

Zapraszamy wszystkie osoby zaangażowane w rozmowy i negocjacje windykacyjne, osoby prowadzące działalność gospodarczą,  pracowników działów windykacji, telewindykacji, księgowości, monitoringu należności oraz menedżerów odpowiedzialnych za kontakty biznesowe z partnerami handlowymi.

KORZYŚCI

Udział w szkoleniu zapewni poznanie podstawowych zasad wywierania wpływu na dłużnika w rozmowie telefonicznej, rozwinięcie umiejętności w negocjacjach z trudnymi dłużnikami, zwiększenie skuteczności w ściąganiu zaległych należności.

ZAKRES TEMATYCZNY

1. Reguły wywierania wpływu.
2. Reguły windykacji.


3. Styl i strategia w rozmowie windykacyjnej.

4. Struktura rozmowy i techniki windykacyjne:

    – techniki otwarcia i wejścia,

    – techniki radzenia sobie z wymówkami,

    – techniki zapowiadania sankcji,
    – techniki zakończenia rozmowy.