Pliki cookies

Ta strona wykorzystuje pliki cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Zaakceptuj, jeśli chcesz dalej korzystać ze strony.

Jeśli widzisz ten popup zbyt często, sprawdź czy masz włączoną akceptację plików cookies w swojej przeglądarce.

Polityka prywatności

Akceptuję
SEKA S.A. | Dostarczamy uzupełniające się usługi w zakresie obowiązkowych zadań firm, w każdym mieście Polski.
Zaznacz stronę

Jeżeli organizator wydarzenia oczekuje zbyt wielu danych użytkownika przy zapisach, blisko połowa Polaków rezygnuje z udziału. Jednocześnie 1/4 Polaków nie czyta regulaminów wydarzeń, w porównaniu do zeszłego roku jest to o 15 proc. mniej. ClickMeeting, polska platforma do webinarów i spotkań online, po raz kolejny przeprowadził badanie na temat bezpieczeństwa w sieci oraz porównał wyniki, niestety Polacy coraz mniej zwracają na to uwagę.

Polecane szkolenia w naszej ofercie
Zobacz

Aż 1/4 Polaków nie zapoznaje się z regulaminem i polityką prywatności, uczestnicząc w wydarzeniach online

Dbając o swoje bezpieczeństwo w sieci, powinno się zwracać uwagę na politykę prywatności oraz regulaminy wydarzeń online i webinarów, w których się uczestniczy. Jak się okazało, aż 1/4 ankietowanych tego nie robi, a 37 proc. przyznaje, że tylko czasami. Natomiast 39 proc. badanych deklaruje, że sprawdza te kwestie. Co ciekawe ClickMeeting podobne badanie przeprowadził na początku 2022 roku. Wtedy 36 proc. Polaków zadeklarowało, że weryfikuje te informacje za każdym razem, 52,5 proc., mówiło, że nie robi tego zawsze, choć się stara, 10 proc. nie ma na to czasu, a dla 1 proc. nie miało to znaczenia. Oznacza to, że coraz więcej Polaków (wzrost o 3 proc.) sprawdza informacje związane z regulaminem i polityką prywatności, uczestnicząc w wydarzeniach online. Jednocześnie jest mniej osób, które robią to tylko czasami (spadek z 52 proc. na 37 proc.). To, co może być niepokojące, to fakt, że w zeszłym roku 10 proc. ankietowanych deklarowało, że nie sprawdza tych kwestii, bo nie ma na to czasu, w tym roku taką odpowiedź wybrało już 25 proc.

Oznacza to, że w porównaniu do poprzedniego roku tylko 3 proc. więcej ankietowanych interesuje się za każdym razem regulaminem i polityką prywatności. Z kolei znacznie spadła liczba Polaków, a dokładnie o 15 proc., która w ogóle nie sprawdza tych informacji. Coraz mniejsze zainteresowanie tym tematem potwierdza również spadek o 15 proc. osób, które robią to również czasami.

Blisko połowa Polaków rezygnuje z udziału w webinarze, jeśli organizator wymaga za dużo danych

Ankietowani zostali zapytani również o to, jakie kwestie dotyczące bezpieczeństwa w sieci biorą pod uwagę, decydując o udziale w webinarze. Jak się okazało, blisko połowa (48 proc.) rezygnuje z takiego wydarzenia, jeśli organizator wymaga podania dużej ilości danych użytkownika. Inne rzeczy, na które Polacy zwracają uwagę to: regulamin (29 proc.), czy każdy ma dostęp do danego wydarzenia bez konieczności zarejestrowania się (27 proc.), możliwość ukrycia swojego imienia i nazwiska (25 proc.). Natomiast 18 proc. badanych stwierdziło, że nie zastanawia się nad tym.

Od organizatorów wydarzeń online oczekuje się przede wszystkim przestrzegania zasad RODO

Dla 62 proc. badanych ważne jest przestrzeganie zasad RODO, a dla ponad połowy ważna jest możliwość ukrycia swoich danych podczas wydarzenia (54 proc.). Trzecia najczęściej wybierana odpowiedź to jasny i przejrzysty regulamin (52 proc.). Poza tym ankietowani chcą wiedzieć, czy webinar będzie nagrywany, czy też nie (35 proc.).

Źródło: PAP

Najbliższe szkolenia zdalne i wideokonferencje

Zobacz też:

bhp i ppoz seka sa 100x40szkolenia zawodowe seka sa 100x40prawo pracy i ubezpieczen spolecznych seka sa 100x40kursy komputerowe seka sa 100x40pierwsza pomoc seka sa 100x40ochrona srodowiska seka sa 100x40rekrutacje i zatrudnienie seka sa 100x40szkolenia miekkie seka sa 100x40 kursy metodyczne seka sa 100x40srodki ochrony roslin seka sa 100x40rachunkowosc i finanse seka sa 100x40prawo zamowien publicznych seka sa 100x40

Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń do nas!

Wybierz temat lub oddział SEKA S.A.

Infolinia
Infolinia

+48 22 517 88 88

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Dział handlowy
Dział handlowy

+48 22 517 88 66

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Białystok
Oddział Białystok

+48 85 871 22 30

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Bielsko-Biała
Oddział Bielsko-Biała

+48 33 300 10 00

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Bydgoszcz
Oddział Bydgoszcz

+48 52 522 57 50

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Gdańsk
Oddział Gdańsk

+48 58 732 08 80

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Gdańsk
Oddział Gdańsk

+48 58 732 08 80

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Gorzów Wlkp.
Oddział Gorzów Wlkp.

+48 95 737 46 20

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Katowice
Oddział Katowice

+48 32 700 22 30

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Kielce
Oddział Kielce

+48 41 230 98 50

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Koszalin
Oddział Koszalin

+48 94 721 42 00

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Kraków
Oddział Kraków

+48 12 203 19 20

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Łódź
Oddział Łódź

+48 42 280 10 50

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Lublin
Oddział Lublin

+48 81 464 16 30

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Olsztyn
Oddział Olsztyn

+48 89 679 94 40

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Poznań
Oddział Poznań

+48 61 624 02 60

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Rzeszów
Oddział Rzeszów

+48 17 717 65 20

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Szczecin
Oddział Szczecin

+48 91 88 19 500

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Warszawa
Oddział Warszawa

+48 22 517 88 50

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Wrocław
Oddział Wrocław

+48 71 738 38 00

Jesteśmy online

Jesteśmy offline