Pliki cookies

Ta strona wykorzystuje pliki cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Zaakceptuj, jeśli chcesz dalej korzystać ze strony.

Jeśli widzisz ten popup zbyt często, sprawdź czy masz włączoną akceptację plików cookies w swojej przeglądarce.

Akceptuję
SEKA S.A. | Dostarczamy uzupełniające się usługi w zakresie obowiązkowych zadań firm, w każdym mieście Polski.
Zaznacz stronę

Przygotowanie uczestników do pracy jako profesjonalny asystent/ka.

Każda dbająca o swój wizerunek firma potrzebuje nowoczesnego i funkcjonalnego sekretariatu, który jest nie tylko jej wizytówką ale również zapewnia płynny obieg dokumentów i informacji. Sekretariat to pierwsze miejsce z jakim się stykamy wchodząc do firmy. To właśnie tam wyrabiamy sobie naszą opinię. Gdy umawiamy się na spotkanie biznesowe to właśnie asystentka jest często pierwszym kontaktem i to od niej zależy, jak będziemy postrzegali jej przełożonego.

 

Profesjonalna asystentka jest osobą dobrze zorganizowaną, dyskretną i lojalną. Działa systematycznie, dobrze radzi sobie ze stresem i pracą pod presją czasu. Sprawnie zarządza biurem oraz pilnuje kalendarza swojego i swojego przełożonego. Cechuje ją wysoka kultura osobista, komunikatywność, jest osobą asertywną znająca biznesowy savoir – vivre.

Obecnie konkurencyjność w tym zawodzie jest bardzo duża. Szefowie firm stawiają duże wymagania, co do oferowanego miejsca pracy, na stanowisku asystentki-sekretarki. Dlatego tak ważne jest posiadanie odpowiedniej wiedzy i umiejętności, które wyróżni Cię z pośród wielu konkurentek na to stanowisko.

Dlatego pragniemy zaprosić Cię na nasze szkolenie Profesjonalna Asystentka, podczas którego dowiesz się jaka jest rola asystentki w firmie. Jak ważny jest jej profesjonalny wizerunek. Poznasz zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej oraz sztukę prowadzenia rozmów telefonicznych oraz korespondencji biznesowej. Podpowiemy jak efektywnie planować, ustalać priorytety i organizować swoją pracę. Poznasz również szeroko pojęty biznesowy savoir-vivre.

 

ZAKRES TEMATYCZNY

1. Rola asystentki w firmie.
2. Rola wizerunku, autoprezentacja, podstawowe zasady.
3. Savoir vivre w biznesie.
4. Zasady komunikacji werbalnej i nie werbalnej.
5. Sztuka prowadzenia rozmów w tym rozmów telefonicznych.
6. Asertywność – czyli jak grzecznie odmówić.
7. Podstawowe zasady korespondencji biznesowej.
8. Organizacja pracy.
9. Efektywne planowanie, kalendarz spotkań.
10. Umiejętność ustalania priorytetów.


Termin szkolenia
19.03.2021

Zajęcia odbywają się|

19.03 – piątek , godz: 10:00 – 15:00

 

Zapisz się, nie zwlekaj!zapisz sie na szkolenie online sprcjalista bhp jako trener

 


Kontakt Agnieszka Kępka Z-ca Dyrektora Oddziału ds. szkoleń

kom. 516 392 676 | tel. 22 517 88 07

e-mail: agnieszka.kepka@seka.pl

Zapytaj o współpracę w zakresie kompleksowego zapewnienia bezpieczeństwa; audytu, szkolenia i nadzoru, skontaktuj się z Michałem Sekundą Dyrektorem handlowym SEKA S.A. tel. 22 517 88 66 e-mail: michal.sekunda@seka.pl

NAJBLIŻSZE SZKOLENIA ZDALNE



Zobacz też:
bhp i ppoz seka sa 100x40szkolenia zawodowe seka sa 100x40prawo pracy i ubezpieczen spolecznych seka sa 100x40kursy komputerowe seka sa 100x40pierwsza pomoc seka sa 100x40ochrona srodowiska seka sa 100x40rekrutacje i zatrudnienie seka sa 100x40szkolenia miekkie seka sa 100x40
kursy metodyczne seka sa 100x40srodki ochrony roslin seka sa 100x40rachunkowosc i finanse seka sa 100x40prawo zamowien publicznych seka sa 100x40

 

Zapraszamy do odwiedzenia: Facebook | LinkedIn | YouTube | Twitter | Google | Magazyn SEKA