Cele szkolenia
Celem szkolenia dla audytorów wewnętrznych systemów zarządzania ISO 45001 jest wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności niezbędne do przeprowadzania audytów wewnętrznych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy w organizacji, zgodnie z wymaganiami normy ISO 45001.
Adresaci szkolenia
Szkolenie jest dedykowane osobom, które chcą pełnić rolę audytora wewnętrznego systemu zarządzania BHP w swojej organizacji, a także osobom odpowiedzialnym za wdrożenie i utrzymanie systemu ISO 45001.Korzyści
Zrozumienie wymagań normy ISO 45001.Nabycie umiejętności planowania i przeprowadzania audytów.
Rozwój kompetencji audytorskich.
Zrozumienie roli audytora wewnętrznego.
Zakres tematyczny
1.Cel i struktura szkolenia. Quiz odnośnie znajomości normy ISO 45001;
2.Wymagania normy ISO 45001 – omówienie zagadnień normy
➢ zrozumienie organizacji i jej kontekst;
➢ zrozumienie potrzeb i oczekiwań stron zainteresowanych;
➢ przywództwo, współudział pracowników i Polityka BHP.
➢ ocena ryzyka i szans w odniesieniu do systemu BHP, w tym metody i wytyczne
dotyczące oceny ryzyka zawodowego;
➢ identyfikacja i aktualizacji wymagań prawnych i innych oraz ocena
zgodności, cele BHP;
➢ działania operacyjne – zarządzanie zmianą, outsourcing, hierarchia kontroli,
wykonawcy;
➢ potencjalne sytuacje awaryjne i reagowanie na nie, w tym ocena
skuteczności działań prewencyjnych i po wystąpieniu sytuacji awaryjnej;
➢ monitorowanie i ocena wyników w systemie zarządzania BHP – wybór i
zastosowanie wskaźników BHP;
➢ badania incydentów, w tym związanych z obszarem technicznym BHP.
3. Zasady audytowania
➢ cel i kryteria audytu
➢ przygotowanie planu audytu
➢ spotkanie otwierające
➢ weryfikowanie informacji, robienie notatek,
➢ wyniki audytu,
➢ dokumentowanie niezgodności
➢ przygotowanie wniosków z audytu
➢ spotkanie zamykające
➢ raport z audytu
➢ niezgodność działania doskonalące
4.Podsumowanie i pytania końcowe
Zajęcia odbywają się
- 23.06 - poniedziałek, godz: 08:00 - 16:00
Szkolenie może być realizowane także na zamówienie i zgodnie z potrzebami Klienta.
Niezależnie od formy prowadzenia szkolenia Uczestnicy mają możliwość zadawania pytań, dyskusji z trenerem. Przy szkoleniach on line pomagamy w kwestiach technicznych.
Towarowa 9F