Pliki cookies

Ta strona wykorzystuje pliki cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Zaakceptuj, jeśli chcesz dalej korzystać ze strony.

Jeśli widzisz ten popup zbyt często, sprawdź czy masz włączoną akceptację plików cookies w swojej przeglądarce.

Polityka prywatności

Akceptuję
SEKA S.A. | Dostarczamy uzupełniające się usługi w zakresie obowiązkowych zadań firm, w każdym mieście Polski.
Zaznacz stronę

Jak skutecznie rozmawiać z dłużnikami przez telefon?

Dla każdej firmy dobre relacje z klientem mają podstawowe znaczenie. Co jednak zrobić jeśli kontrahent staje się z klienta dłużnikiem. Nie zależnie od kwoty niezapłacona „boli”. Można oczywiście nie upominać się o uregulowanie należności, na co często liczy dłużnik, ale jest to zaprzeczenie podstawowej idei biznesu. Pierwszy krok to miękka windykacja czyli rozmowa z dłużnikiem przez telefon.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z skutecznymi technikami, narzędziami i zwrotami, które ułatwiają odzyskanie należności w kontakcie telefonicznym z dłużnikiem. Podniesienie kompetencji w obszarze negocjacji windykacyjnych przy zachowaniu dobrych relacji handlowych z Kontrahentami.

Adresatami szkolenia są wszystkie osoby zaangażowane w rozmowy i negocjacje windykacyjne, osoby prowadzące działalność gospodarczą, pracowników działów windykacji, telewindykacji, księgowości, monitoringu należności oraz menedżerów odpowiedzialnych za kontakty biznesowe z partnerami handlowymi.

ZAKRES TEMATYCZNY

  1. Reguły wywierania wpływu.
  2. Reguły windykacji.
  3. Styl i strategia w rozmowie windykacyjnej
  4. Struktura rozmowy i techniki windykacyjne:
    – techniki otwarcia i wejścia,
    – techniki radzenia sobie z wymówkami,
    – techniki zapowiadania sankcji,
    – techniki zakończenia rozmowy.

Termin: 25.03.2021 r., 10.00-13.00

Zajęcia poprowadzi trener:
Kamila Kaliszuk – menadżer, trener i coach windykacji z 15-letnim doświadczeniem w branży. Tworzy i koordynuje procesy rekrutacji i szkoleń w Call Center, odpowiada za jakość prowadzonych rozmów i bieżący monitoring procesów. Zajmuje się rozwijaniem kompetencji negocjacyjnych wśród windykatorów CC oraz pracowników terenowych. Współtworzy i wdraża projekty optymalizujące proces windykacji telefonicznej m.in poprzez korzystanie z voice boota. Wspiera również ludzi jako doradca rozwoju osobistego.

Zarejestruj się już dzisiaj!

Zajęcia odbywają się
25.03 – czwartek, godz: 10:00 – 13:00 zapisz sie na szkolenie online sprcjalista bhp jako trener

 


Skontaktuj się z nami poprzez:

lub z naszym oddziałem w Koszalinie

  • tel. : 94 721 42 02
  • kom: 512 367 300
  • e-mail magdalena.joda@seka.pl

Zapytaj o współpracę w zakresie kompleksowego zapewnienia bezpieczeństwa; audytu, szkolenia i nadzoru, skontaktuj się z Michałem Sekundą Dyrektorem handlowym SEKA S.A. tel. 22 517 88 66 e-mail: michal.sekunda@seka.pl

NAJBLIŻSZE SZKOLENIA ZDALNE



Zobacz też:
bhp i ppoz seka sa 100x40szkolenia zawodowe seka sa 100x40prawo pracy i ubezpieczen spolecznych seka sa 100x40kursy komputerowe seka sa 100x40pierwsza pomoc seka sa 100x40ochrona srodowiska seka sa 100x40rekrutacje i zatrudnienie seka sa 100x40szkolenia miekkie seka sa 100x40
kursy metodyczne seka sa 100x40srodki ochrony roslin seka sa 100x40rachunkowosc i finanse seka sa 100x40prawo zamowien publicznych seka sa 100x40

 

Zapraszamy do odwiedzenia: Facebook | LinkedIn | YouTube | Twitter | Google | Magazyn SEKA