Pliki cookies

Ta strona wykorzystuje pliki cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Zaakceptuj, jeśli chcesz dalej korzystać ze strony.

Jeśli widzisz ten popup zbyt często, sprawdź czy masz włączoną akceptację plików cookies w swojej przeglądarce.

Polityka prywatności

Akceptuję
SEKA S.A. | Dostarczamy uzupełniające się usługi w zakresie obowiązkowych zadań firm, w każdym mieście Polski.
Zaznacz stronę

AWANSOWAŁEŚ I CO DALEJ? TRENING KOMPETENCJI DLA NOWYCH MENEDŻERÓW

Awans to wielki sukces ale i duże wyzwanie. Wymaga w krótkim czasie zdobycia nowych umiejętności potrzebnych do zarządzania zespołem. Wyzwaniem awansu wewnętrznego jest zbudowanie autorytetu jako lider wśród dotychczasowych kolegów. Awans zewnętrzny to dodatkowy element dostosowania się do kultury organizacyjnej. Błędy popełnianie przez menedżerów w nowej  roli finalnie przekładają się na efektywność oraz ponoszone koszty emocjonalne. Dlatego tak istotne jest już od pierwszego dnia budować swój autorytet jako lidera. Dzięki umiejętnością zdobytym na szkoleniu uczestnicy unikną błędów w nowej roli oraz  zdobędą  niezbędne kompetencje by być  liderem  na miarę nowej rzeczywistości, który odnajdzie się w zarządzaniu zespołami zdalnymi, hybrydowymi i stacjonarnymi. 

Efektem warsztatów będzie także stworzenie własnej wizji siebie jako menedżera oraz wskazanie dalszych kierunków rozwoju. 

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE PROWADZONE W FORMIE ON-LINE

kiedy: 21.04.2021, 10:00-16:00, jak: ON-LINE, koszt szkolenia: 660 PLN


CELE SZKOLENIA

Celem szkolenia jest poznanie własnego stylu przywództwa, nabycie umiejętności zarządzania zespołem (od komunikacji po motywowanie i delegowanie zadań)


ADRESACI SZKOLENIA

Szkolenie skierowane jest dla specjalistów przygotowujący się do awansu, menedżerów z krótkim stażem w nowej roli oraz przedsiębiorców powiększających swoje zespoły.


KORZYŚCI

  • Nabycie umiejętności z obszaru zarządzania zespołem 
  • Zdefiniowanie wizji siebie jako lidera
  • Rozwój kompetencji komunikacji menedżerskiej
  • Określenie kierunków i zasad działania zespołu
  • Budowa autorytetu lidera w pracy zdalnej i hybrydowej 

PROGRAM SZKOLENIA


PROWADZĄCY

Konrad Kuśpit
Konsultant, trener, coach i menedżer – praktyk  biznesu.

Ekspert w dziedzinie budowy, reeingeringu i zarządzania działami sprzedaży. Ekspert strategii marketingu przestrzeni handlowej. W obszarze szkoleń specjalizuje się w zakresie przywództwa, zarządzania zespołem, sprzedaży i negocjacji oraz kreatywnego rozwiązywania problemów. Autor unikalnej metodologii budowy proaktywnego, samoorganizującego się i samodoskonalącego zespołu handlowego.  Projektuje i wykorzystuje własne, innowacyjne metodyki pracy doradczej i szkoleniowej. Szkoli w języku polskim i angielskim. Prowadzi eventy integracyjne w formule edutainment oraz wykłady i speech’e inspirujące. Niemal 25 lat praktyki zawodowej w bardzo zróżnicowanych organizacjach – od małych firm rodzinnych po korporacje  m.in. takie jak: Danone Polska, Master Foods Polska (Mars Inc.), Netia Telekom, Wittchen, Generali i Stella Pack SA. Studiował prawo na UMCS w Lublinie i ukończył zarządzanie na WSPiA w Lublinie. Absolwent szkoły trenerów i szkoły coachów TROP. Przeszedł długą drogę od handlowca, przez stanowiska kierownika i dyrektora regionalnego, do menedżera odpowiedzialnego za cały dział sprzedaży – posiada unikalne 5-ciopoziomowe doświadczenie w zarządzaniu i sprzedaży. Szkolenia i doradztwo prowadzi od 20 lat, ponad 2000 zrealizowanych dni szkoleniowych, powyżej 100 procesów coachingowych i kilkadziesiąt wdrożonych kompletnych strategii biznesowych w organizacjach. Dzięki swojej drodze zawodowej jest szkoleniowcem, który „patrzy szerzej i widzi więcej”. Łączy instynkt zadaniowego, holistycznie postrzegającego organizację menedżera z umiejętnością stosowania nowoczesnych metod i narzędzi zarządzania. Dodatkowo jest trenerem cechującym się subtelnością i empatią charakterystycznymi dla procesowo pracujących szkoleniowców. Dostrzega  niuanse, powiązania i zależności  w organizacjach powierzonych jego opiece. Dzięki temu projektuje i wdraża rozwiązania, które systemowo i kulturowo wspierają efekty szkoleń oraz pozwalają efektywniej zarządzać samą organizacją.

Jako konsultant i trener realizował projekty m. in. dla: 

BIZNES

PZU, Orlen Oil, T Mobile, Samsung, LG Electronics, Bayer, Bioderma, Ferring Pharmaceticals, Veolia, Enea, Innogy, BSH Bosch, Metro Group, Brand Distribution Group, Velvet Care Kimberly Clark, LOTTO Totalizator Sportowy, Poczta Polska, Polskie Koleje Państwowe, PKO BP, PKO Leasing, BOŚ Bank, Sygma Bank, BNP Paribas Cardiff, GE Aviation,  Bakalland, Yusen Logistics, TS Logistics, Huennebeck, Ela Container, Grupa RB, Free Now, Pentacomp, Elsta, Elsta Electronics, Verifone, Copy General, The European Van Company, SMC Automotive, TRW, Federal Mogul, Safran, Mitsubishi, Asseco, Emitel, Patpol, Stephen Moore, Radisson, AWIN, Atende, Sygnity S.A., Eobuwie; Polkomtel Cyfrowy Polsat, Comperia, Streamsoft, Eurofins, Stolzle, Grupa Atlas, Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych;

ADMINISTRACJA

Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Sprawiedliwości, Ministerstwo Rolnictwa, Ministerstwo Sportu, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, Instytut Pamięci Narodowej, Główny Urząd Statystyczny, Główny Urząd Miar, Krajowe Biuro Wyborcze, Straż Graniczna, Najwyższa Izba Kontroli, Centrum Projektów Europejskich, Centrum Unijnych Projektów Transportowych, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Biuro Rzecznika Praw Pacjenta, Mazowiecki Urząd Wojewódzki, Jednostki Samorządu Terytorialnego woj. Lubelskiego, Archiwum Państwowe, Centrum Obsługi Przedsiębiorców w Łodzi, Centrum Pomocy Rodzinie, Kancelaria Senatu;

 



Skontaktuj się z nami poprzez:

Jeżeli interesuje Cię to szkolenie w wersji zamkniętej lub jesteś zainteresowany współpracą w zakresie realizacji dedykowanych dla Twojej organizacji Skontaktuj się z nami: Alicja Kubowicz, tel. 786 813 649, e-mail alicja.kubowicz@seka.pl