Usługi bhp i ppoż.
„Każdy, kto przestaje się uczyć, jest stary, bez względu na to, czy ma 20 czy 80 lat. Kto kontynuuje naukę, pozostaje młody. Najwspanialszą rzeczą w życiu jest utrzymywanie swojego umysłu młodym.”
Henry Ford
AUDYT WARUNKÓW PRACY
Warunki pracy to jeden z najważniejszych elementów bezpieczeństwa i higieny pracy. To właśnie one decydują o zdrowiu, bezpieczeństwie i komforcie pracowników. Z punktu widzenia pracodawcy są one niezwykle ważne w kontekście spełnienia norm prawnych, w tym Standardu ISO i uniknięcia ewentualnych kar, orzeczonych w przypadku uchybień. Niezależnie od tego, w jakiej branży działa Państwa firma, prowadzony przez nas audyt warunków pracy uwzględni wszystkie aktualne przepisy.
NA CZYM POLEGA AUDYT WARUNKÓW PRACY?
Pierwszym elementem, jaki uwzględnia audyt warunków pracy jest przeprowadzanie kompleksowego przeglądu stanowisk pracy z uwzględnieniem ewentualnych zagrożeń. Oprócz tego analizie podlega całość dokumentacji firmy z obszaru BHP, pod kątem sprawnego funkcjonowania procedur i ich zgodności z prawem.
AUDYT WARUNKÓW PRACY – RAPORT KOŃCOWY
Zwieńczeniem audytu warunków pracy przeprowadzonego przez firmę SEKA, jest powstanie raportu końcowego, w którym uwzględniamy wszystkie prawidłowe i nieprawidłowe elementy warunków pracy w przedsiębiorstwie. Identyfikujemy możliwe zagrożenia i proponujemy wdrożenie nowych procedur i standardów.
NASI EKSPERCI
Działamy na terenie całej Polski – mamy 18 oddziałów wojewódzkich i przedstawicieli terenowych, co sprawia, że naszym klientom możemy zapewnić jednolite procedury bez względu strukturę firmy – specjalizujemy się w usługach dla klientów wielooddziałowych. Potwierdzeniem jakości naszych usług i merytorycznej wiedzy jest certyfikat ISO 9001:2008 oraz certyfikat kompetencji szkoleniowych nadanych przez CIOP-PIB.
Poza szerokim gronem specjalistów możemy się poszczycić współpracą z grupą wybitnych ekspertów w dziedzinie BHP, do której należą m.in.:


Główny specjalista ds. bhp. Z SEKA S.A. związany od 1998r. w 1994r. ukończył kurs podstawowy dla pracowników służby bhp, a następnie studia podyplomowe o specjalności Bezpieczeństwo i higiena pracy.
W okresie współpracy z SEKA S.A. świadczył usługi u jej klientów, zarówno lokalnych, jak i korporacyjnych. W wielu firmach z placówkami na terenie całego kraju pełnił funkcję koordynatora nadzoru bhp z ramienia SEKA S.A.
Od roku 2009 pełnił funkcje koordynatora ds. bhp w Dziale Nadzoru. Po reorganizacji spółki, w roku 2010, został wyznaczony na stanowisko zastępcy dyrektora Oddziału Warszawa i pełni ją do dzisiaj. Kieruje kilkudziesięcioosobowym zespołem specjalistów ds. bhp współpracujących stale z SEKA S.A.

Obecnie mł. bryg. w st. spocz. mgr. inż. – z SEKA S. A. związany od 2014r.
Absolwent Szkoły Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie (1995r.). Po ukończeniu studiów pracował na stanowisku dowódcy zmiany, starszego specjalisty ds. kontrolno-rozpoznawczych pełniąc jednocześnie obowiązki oficera operacyjnego powiatu w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wyszkowie.
W 2003r. ukończył studia podyplomowe w Szkole Wyższej im. Pawła Włodkowica w Płocku na Wydziale Zarzadzania Zasobami Pracy i Marketingu w zakresie marketingu i zarządzania kadrami w przedsiębiorstwie.
W 2015r. ukończył studia podyplomowe w Szkoły Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie na Wydziale Inżynierii Bezpieczeństwa Cywilnego na kierunku Bezpieczeństwo Higieny Pracy.