Pliki cookies

Ta strona wykorzystuje pliki cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Zaakceptuj, jeśli chcesz dalej korzystać ze strony.

Jeśli widzisz ten popup zbyt często, sprawdź czy masz włączoną akceptację plików cookies w swojej przeglądarce.

Polityka prywatności

Akceptuję
SEKA S.A. | Dostarczamy uzupełniające się usługi w zakresie obowiązkowych zadań firm, w każdym mieście Polski.
Zaznacz stronę

Outsourcing ochrony danych osobowychOutsourcing ochrony danych osobowych

Już od prawie trzech lat funkcjonujemy w świecie RODO. Każdy podmiot, który przetwarza dane osobowe ma obowiązek przestrzegania ustawy o Ochronie Danych Osobowych. Za niespełnianie wymogów legislacyjnych grożą dotkliwe konsekwencje finansowe.


W zakresie ochrony danych osobowych przedsiębiorca powinien m.in.:

  • identyfikować obszary narażone na ryzyko i szacować zagrożenia,
  • stosować odpowiednie środki organizacyjne i techniczne,
  • prowadzić odpowiednie rejestry i dokumentację,
  • dbać o przetwarzanie danych klientów/kontrahentów i pracowników,
  • wdrażać przepisy prawa, monitorować nowości prawne oraz uwzględniać ochronę danych w fazie projektowania.

Kompleksowe zarządzanie wymienionymi obszarami w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych wymaga od pracodawcy poświęcenia mnóstwa czasu na poznanie przepisów prawnych, śledzenie zmian i dostosowywanie całej polityki firmy do tych obowiązków. Jest to nie tylko czasochłonne, ale też trudne do spełnienia bez odpowiedniej wiedzy i doświadczenia.

Zarządzanie bezpieczeństwem zgodnie z prawem

Współpraca z ekspertami i specjalistami, którzy mają wieloletnie praktyczne doświadczenie w różnych obszarach zapewniania bezpieczeństwa, pozwoli na działanie zgodne z prawem, a także  (a może przede wszystkim) na zaoszczędzenie mnóstwa czasu.

Dział Zarządzania Bezpieczeństwem SEKA S.A. świadczy usługi z zakresu konsultingu i audytu. Działania oparte są na czterech modułach, ale w zależności od potrzeb, Klient może wybrać jeden z nich lub zlecić realizację wszystkich.

Moduł I: Audyt ochrony danych osobowych

Na tym etapie weryfikujemy funkcjonowanie rozwiązań technicznych i organizacyjnych, które mają zapewnić bezpieczeństwo organizacji, informacji, danych osobowych, systemów oraz urządzeń teleinformatycznych zgodnie z obowiązującym prawem.

MODUŁ II: Pełnienie funkcji Koordynatora ds. ochrony danych osobowych

Nasze zadanie polega na:

  • weryfikacji bezpieczeństwa organizacji, informacji, danych osobowych, systemów oraz urządzeń teleinformatycznych,
  • przygotowaniu niezbędnej dokumentacji i procedur postępowania z danymi osobowymi, implementacji przygotowanej dokumentacji
  • specjalistycznych szkoleniach z zakresu ochrony danych osobowych dla pracowników.

Moduł III: Pełnienie funkcji IOD

Przejmujemy funkcję Inspektora Ochrony Danych, który stoi na straży bezpieczeństwa informacji i odpowiada za zgodność dokumentacji firmowej z RODO. Powołanie IOD umożliwi komunikację pomiędzy jednostkami organizacyjnymi a organem nadzorczym. Świadczenie tych usług zapewni spójność procesów wewnątrz organizacji.

MODUŁ IV: Szkolenia dla pracowników z zakresu ochrony danych osobowych

Szkolenia dla pracowników pozwolą na zwiększenie zakresu wiedzy z obszaru ochrony danych osobowych oraz nabycie praktycznych umiejętności zarządzania procesem przetwarzania danych w sposób bezpieczny i zgodny z obowiązującym prawem.

outsourcing ochrony danych osobowychZapraszamy do współpracy!

zdjecie https://www.seka.pl/wp-content/uploads/2020/08/aleksandra_kielbratowska_159x159.jpg
Aleksandra Kiełbratowska – prawnik, ukończyła studia prawnicze na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu, podyplomowe studia „Wykonywanie funkcji Inspektora Ochrony Danych” w Polskiej Akademii Nauk, kurs dokształcający „Ochrona danych osobowych w zatrudnieniu” w Katedrze Prawa Pracy i Polityki Społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim, podyplomowe studia z prawa pracy na Uniwersytecie Gdańskim. Posiada certyfikat audytora wewnętrznego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg PN ISO/IEC 27001:2014 oraz audytora wewnętrznego Systemu Zarządzania Jakością wg normy PN EN ISO 9001:2015. Jest również certyfikowanym mediatorem. Dodatkowo posiada certyfikat trenerski Train The Trainer uzyskany na Uniwersytecie Warszawskim. Współautorka ebooka pt. „Praca zdalna w praktyce. Zagadnienia prawa pracy i RODO” a także publikacji wydawnictwa C.H. Beck „Pomoc dla pracodawcy w sprawach pracowniczych w dobie kryzysu. Tarcza antykryzysowa, prawo pracy, RODO, ZUS, PIT„ gdzie poruszała kwestie związane z RODO i BHP. Obecnie pełni funkcję Menadżera Działu Zarządzania Bezpieczeństwem w SEKA S.A.

Kontakt: tel. 22 517 88 04 | kom. 506 279 187 | e-mail: aleksandra.kielbratowska@seka.pl

 

praca zdalna aspekty rodo co pracodawca i pracownik powinni wiedziecZobacz też:
bhp i ppoz seka sa 100x40szkolenia zawodowe seka sa 100x40prawo pracy i ubezpieczen spolecznych seka sa 100x40kursy komputerowe seka sa 100x40pierwsza pomoc seka sa 100x40ochrona srodowiska seka sa 100x40rekrutacje i zatrudnienie seka sa 100x40szkolenia miekkie seka sa 100x40
kursy metodyczne seka sa 100x40srodki ochrony roslin seka sa 100x40rachunkowosc i finanse seka sa 100x40prawo zamowien publicznych seka sa 100x40

 

Zapraszamy do odwiedzenia: Facebook | LinkedIn | YouTube | Twitter | Google | Magazyn SEKA