SEKA S.A. | Dostarczamy uzupełniające się usługi w zakresie obowiązkowych zadań firm, w każdym mieście Polski.
Zaznacz stronę

Jak przygotować dział kadr do audytu RODO – studium praktyczne

ZAPRASZAMY NA SPOTKANIE BIZNESOWE ON-LINE W FORMIE SZKOLENIA
Z OMÓWIENIEM NAJWAŻNIEJSZYCH KWESTII DOTYCZĄCYCH
AUDYTU RODO W KADRACH


  • kiedy: 22 października 2020, godz. 10.00-12.00, jak: ON-LINE, koszt szkolenia: 89 PLN

Jak przygotować dział kadr do audytu RODO – studium praktyczne

CELE SZKOLENIA

Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę nt. przetwarzania danych osobowych w dziale HR. Zweryfikują występujące procesy oraz określą rolę jaką pełni pracodawca w danym obszarze.

  1. Administrator a podmiot przetwarzający – podstawowe różnice.
  2. Rekrutacja – rodzaje, obowiązki informacyjne, okresy przechowywania.
  3. Kadry – dane pracownicze, medycyna pracy, ZFŚS, monitoring.
  4. Kontrola trzeźwości – najnowsze stanowisko.
  5. Naruszenia w obszarze HR – praktyczne przykłady.
  6. Praca zdalna a ochrona danych osobowych.

Na szkoleniu skupimy się przede wszystkim na praktyce i dostosowaniu teorii do stanu rzeczywistego.

ZAKRES TEMATYCZNY

  • Ochrona danych osobowych w działach kadr.

ADRESACI SZKOLENIA

  • Osoby pracujące w działach personalnych, działy kadr, HR BP.

KORZYŚCI

Podczas szkolenia uczestnicy:

  • Dowiedzą się jakie działania należy podjąć aby dział HR był zgody z RODO.
  • Poznają prawidłową podstawę przetwarzania danych pracowników.
  • Dowiedzą się kto jest kim w procesie przetwarzania danych pracowników.
  • Poznają prawa osób których dane dotyczą.
  • Poznają stanowiska organów.
  • Będą potrafili praktycznie zastosować przekazaną wiedzę.

PROWADZĄCA

zdjecie https://www.seka.pl/wp-content/uploads/2020/08/aleksandra_kielbratowska_159x159.jpg
Aleksandra Kiełbratowska – prawnik, ukończyła studia prawnicze na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu, podyplomowe studia „Wykonywanie funkcji Inspektora Ochrony Danych” w Polskiej Akademii Nauk, kurs dokształcający „Ochrona danych osobowych w zatrudnieniu” w Katedrze Prawa Pracy i Polityki Społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim, podyplomowe studia z prawa pracy na Uniwersytecie Gdańskim. Posiada certyfikat audytora wewnętrznego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg PN ISO/IEC 27001:2014 oraz audytora wewnętrznego Systemu Zarządzania Jakością wg normy PN EN ISO 9001:2015. Jest również certyfikowanym mediatorem. Dodatkowo posiada certyfikat trenerski Train The Trainer uzyskany na Uniwersytecie Warszawskim. Współautorka ebooka pt. „Praca zdalna w praktyce. Zagadnienia prawa pracy i RODO” a także publikacji wydawnictwa C.H. Beck „Pomoc dla pracodawcy w sprawach pracowniczych w dobie kryzysu. Tarcza antykryzysowa, prawo pracy, RODO, ZUS, PIT„ gdzie poruszała kwestie związane z RODO i BHP. Obecnie pełni funkcję Menadżera Działu Zarządzania Bezpieczeństwem w SEKA S.A.

Kontakt: tel. 22 517 88 04 | kom. 506 279 187 | e-mail: aleksandra.kielbratowska@seka.pl

*Szkolenie dedykowane jest dla osób zatrudnionych w średnich
i dużych firmach, pracujących na stanowiskach średniego
i wyższego szczebla w obszarze HR oraz kadry-płace, rekrutacje.

TEMATYKA SZKOLENIA

  1. Ustalenie roli w procesie – kto jest kim.
  2. Jak możemy rekrutować i gdzie?
  3. Czy możemy sprawdzić kandydata – jeśli tak to kiedy?
  4. Spełnienie obowiązków informacyjnych – kiedy jest na to czas?
  5. Korzystanie z zewnętrznych podmiotów – jakie warunki musimy spełnić?
  6. Jakie dane pracownicze powinien mieć dział kadr?
  7. Obowiązki informacyjne – jak je realizować?
  8. Jakie prawa podmiotu danych powinien zrealizować pracodawca?
  9. Upoważnienia i oświadczenia o zachowaniu danych w poufności – kto je wystawia?
  10. Medycyna pracy – co powinien wiedzieć pracodawca?
  11. ZFŚS – omówienie zmian – czyli kiedy wykonać przegląd?
  12. Monitoring – rodzaje i zastosowanie w praktyce.
  13. Kontrola trzeźwości – kiedy możemy wykonać?
  14. Naruszenia ochrony danych osobowych – na co zwrócić szczególną uwagę.
  15. Praca zdalna a przetwarzanie danych pracowników.
  16. Retencja danych – ile przechowywać dokumentacje.

Koszt szkolenia: 89 PLN



Skontaktuj się z nami poprzez:

  • e-mail: RODOwHR@seka.pl
  • infolinię: 22 517 88 57
  • lub bezpośrednio z lokalnym Oddziałem.