×

Pliki cookies

Ta strona wykorzystuje pliki cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Zaakceptuj, jeśli chcesz dalej korzystać ze strony.

Akceptuję
Nie akceptuję
SEKA S.A. | Dostarczamy uzupełniające się usługi w zakresie obowiązkowych zadań firm, w każdym mieście Polski.
Zaznacz stronę

Praca zdalna – aspekty RODO. Co pracodawca i pracownik powinni wiedzieć?

Praca zdalna zostanie z nami na dłużej, już teraz poznaj jakie prawa i obowiązki mają zarówno pracodawcy jak i pracownicy, aby zachować zgodność z RODO.

ZAPRASZAMY NA WYDARZENIE SZKOLENIOWE PROWADZONE W FORMIE WEBINARIUM


CELE SZKOLENIA


Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę nt. przetwarzania danych osobowych podczas pracy zdalnej.
1. Przepisy RODO a praca zdalna.
2. Uprawnienia i obowiązki pracodawcy a ochrona danych osobowych.
3. Zgłaszanie incydentów ochrony danych osobowych w czasie pracy zdalnej.
4. Realizacja praw podmiotu danych w czasie pracy zdalnej.
5. Środki organizacyjne i techniczne podczas pracy zdalnej.
6. Wytyczne i stanowiska organów. 

 

ZAKRES TEMATYCZNY

  •  Ochrona danych osobowych podczas pracy zdalnej.

ADRESACI SZKOLENIA

  • Osoby pracujące w działach personalnych, działy kadr, HR BP.

KORZYŚCI

Podczas szkolenia uczestnicy:

 

  • Poznają przepisy dotyczące pracy zdalnej.
  • Poznają uprawnienia i obowiązki pracodawcy podczas pracy zdalnej.
  • Dowiedzą się jak zgłaszać incydenty ochrony danych osobowych w czasie pracy zdalnej.
  • Dowiedzą się jak realizować prawa pomiotu danych w czasie pracy zdalnej.
  • Poznają środki organizacyjne i techniczne podczas pracy zdalnej.
  • Poznają wytyczne i stanowiska organów.

PROWADZĄCA

zdjecie https://www.seka.pl/wp-content/uploads/2020/08/aleksandra_kielbratowska_159x159.jpg
Aleksandra Kiełbratowska – prawnik, ukończyła studia prawnicze na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu, podyplomowe studia „Wykonywanie funkcji Inspektora Ochrony Danych” w Polskiej Akademii Nauk, kurs dokształcający „Ochrona danych osobowych w zatrudnieniu” w Katedrze Prawa Pracy i Polityki Społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim, podyplomowe studia z prawa pracy na Uniwersytecie Gdańskim. Posiada certyfikat audytora wewnętrznego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg PN ISO/IEC 27001:2014 oraz audytora wewnętrznego Systemu Zarządzania Jakością wg normy PN EN ISO 9001:2015. Jest również certyfikowanym mediatorem. Dodatkowo posiada certyfikat trenerski Train The Trainer uzyskany na Uniwersytecie Warszawskim. Współautorka ebooka pt. „Praca zdalna w praktyce. Zagadnienia prawa pracy i RODO” a także publikacji wydawnictwa C.H. Beck „Pomoc dla pracodawcy w sprawach pracowniczych w dobie kryzysu. Tarcza antykryzysowa, prawo pracy, RODO, ZUS, PIT„ gdzie poruszała kwestie związane z RODO i BHP. Obecnie pełni funkcję Menadżera Działu Zarządzania Bezpieczeństwem w SEKA S.A. 

 

 

Kontakt: tel. 22 517 88 04 | kom. 506 279 187 | e-mail: aleksandra.kielbratowska@seka.pl

TEMATYKA SZKOLENIA

  1. Jakie przepisy regulują prace zdalną i co ma do tego RODO?
  2. Jakie uprawnienia i obowiązki ma pracodawca podczas pracy zdalnej?
  3. Jak zgłaszać incydenty ochrony danych osobowych podczas pracy zdalnej?
  4. Jak realizować prawa podmiotu danych podczas pracy zdalnej?
  5. Jakie środki organizacyjne i techniczne zastosować podczas pracy zdalnej?
  6. Ujęcie praktyczne – wytyczne i stanowiska organów.


 

Tutaj można wprowadzić tekst do wyświetlania w obrębie modułu.

Skontaktuj się z nami poprzez:

  • e-mail: RODOwHR@seka.pl
  • infolinię: 22 517 88 57
  • lub bezpośrednio z lokalnym Oddziałem.