Pliki cookies

Ta strona wykorzystuje pliki cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Zaakceptuj, jeśli chcesz dalej korzystać ze strony.

Jeśli widzisz ten popup zbyt często, sprawdź czy masz włączoną akceptację plików cookies w swojej przeglądarce.

Polityka prywatności

Akceptuję
SEKA S.A. | Dostarczamy uzupełniające się usługi w zakresie obowiązkowych zadań firm, w każdym mieście Polski.
Zaznacz stronę

INTERWENCJA KRYZYSOWA DLA HR

W sytuacji epidemii i daleko idących zmian w sposobie funkcjonowania zawodowego pracowników pojawiają się niestandardowe potrzeby związane z izolacją, pracą zdalną, zagrożeniem chorobą, a także nawet śmiercią bliskich i kolegów. Przed pracownikami działów HR oraz menadżerami powstają w związku z tym nowe, niestandardowe wyzwania związane z udzielaniem wsparcia współpracownikom w tych trudnych sytuacjach i pomocą w podjęciu adekwatnych działań wobec napotykanych trudności. Podejście stosowane w Interwencji Kryzysowej bardzo dobrze wpisuje się w uzupełnienie roli HR o aspekty pozwalające skutecznie oddziaływać na współpracowników i pomagać im w przezwyciężaniu sytuacji kryzysowych w jakich się znaleźli. Wiedza i umiejętności z zakresu Interwencji Kryzysowej pomagają też we wsparciu menadżerów zgłaszających do HR pojawienie się sytuacji kryzysowych u swoich podwładnych.

ZAPRASZAMY NA WARSZTAT ONLINE prowadzony na żywo, na platformie LiveWebinar.

kiedy: 26.03.2021, 10:00-16:00, jak: ON-LINE, koszt szkolenia: 660 PLN


CELE SZKOLENIA

Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników działów HR do pełnienia roli interwenta kryzysowego; dostarczenie wiedzy niezbędnej do właściwego zrozumienia przechodzenia przez sytuacji kryzysowe, strategii radzenia sobie ze stresem i specyficznych potrzeb wynikających z doświadczania sytuacji trudnych.


ADRESACI SZKOLENIA

  • Szkolenie skierowane jest do pracowników działów HR, wspierających współpracowników w sytuacjach trudnych i kryzysach wynikających ze zmian związanych z obecną sytuacją i koniecznymi zmianami naszych nawyków i sposobów działania w pracy, a także w sferze osobistej.

KORZYŚCI

  • Uczestnicy szkolenia będą przygotowani do prowadzenia trudnych rozmów z pracownikami przeżywającymi sytuacje trudne.
  • Będą posiadali zintegrowaną wiedzę dotyczącą psychologicznych aspektów pomagania w formie Interwencji Kryzysowej.
  • Zapoznają się z kluczowymi umiejętnościami interpersonalnymi użytecznymi w pomaganiu.

ZAKRES TEMATYCZNY


PROWADZĄCY

Rafał Zdańkowski
Trener, Coach, Facylitator, Psycholog, Terapeuta.

Wierzy w spójność i równowagę. Wspiera swoich klientów w odnajdywaniu sensu, autentyczności i rozpoczynaniu zmian od siebie.  Na szkoleniach i sesjach indywidualnych stwarza uczestnikom przestrzeń do rozwoju, doświadczana i odnajdywania skutecznych i możliwie najprostszych sposobów uzyskania pożądanego efektu.

Jest trenerem od 1994 roku, a metody coachingowe w swojej pracy stosuje praktycznie od samych początków. Specjalizuje się w warsztatach i szkoleniach rozwijających kompetencje liderskie i umiejętności interpersonalne. Prowadzi sesje teamcoachingowe i warsztaty rozwijające efektywność zespołów. Wspiera wdrażanie zmian. Rozwija również swoich klientów w zakresie umiejętności sprzedaży, negocjacji, asertywności i radzenia sobie z konfliktem. Prowadzi warsztaty i sesje indywidualne w zakresie rozwoju osobistego.

Z wykształcenia  jest psychologiem. Ukończył studia magisterskie na Uniwersytecie Śląskim i podyplomowe Studium Socjoterapii.  Posiada Certyfikat MPA Master Value People. Uczestniczył w wielu sesjach warsztatowych i szkoleniowych rozwijających kluczowe kompetencje trenerskie i coachingowe.

Jako trener i coach pracował m.in. dla: ALREC, Bonduelle, Erbud, Monier Polska, KZPP w Krapkowicach obecnie METSA , Lafarge, Makro Cash & Carry, Medicover,, Multiserwis, Lionbridge, Nationale Nederlanaden, Napollo, BZWBK/Santander, PKO BP, ENEA, ANWIL, Polkomtel, SKANSKA, ALLEGRO, BSH, PROMAR, ZDROWIT, DOOSAN, SBB Energy, Energa, Iglotex, WARTA, Orange, Procter&Gamble, ROCHE, EFL Credit Agricole, Opel, TDJ, OKPOL, T-Mobile, PAŻP, ASSECO, RIGIPS, Sygnity, SIG, , Nederman Manufacturing, Nestle Waters Polska, OVITA Nutricia (obecnie NUTRICIA), PKN Orlen, PZU, SVZ Poland, TAURON i wiele innych.



Skontaktuj się z nami poprzez:

Jeżeli interesuje Cię to szkolenie w wersji zamkniętej lub jesteś zainteresowany współpracą w zakresie realizacji dedykowanych dla Twojej organizacji Skontaktuj się z nami: Alicja Kubowicz, tel. 786 813 649, e-mail alicja.kubowicz@seka.pl