Pliki cookies

Ta strona wykorzystuje pliki cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Zaakceptuj, jeśli chcesz dalej korzystać ze strony.

Jeśli widzisz ten popup zbyt często, sprawdź czy masz włączoną akceptację plików cookies w swojej przeglądarce.

Polityka prywatności

Akceptuję
SEKA S.A. | Dostarczamy uzupełniające się usługi w zakresie obowiązkowych zadań firm, w każdym mieście Polski.
Zaznacz stronę

Fundament strategii marketingowej – warsztaty.

CELE SZKOLENIA

Celem szkolenia jest wsparcie słuchacza w zdefiniowaniu założeń strategii marki, budowy wizerunku i planowania działań marketingowych. Prezentacja najważniejszych pojęć marketingowych w oparciu o praktyczne przykłady oraz przystępne, życiowe wyjaśnienia – bez encyklopedycznych definicji, za to z natychmiastowym przełożeniem na prawdziwe studia przypadku i ćwiczenia warsztatowe. W trakcie ćwiczeń uczestnicy, pracując w grupach, samodzielnie stworzą przykładowy fundament strategii.

Szkolenie jest prowadzone przez praktyka z wieloletnim stażem zawodowym i dydaktycznym.

ADRESACI SZKOLENIA

Przedsiębiorcy, początkujący marketerzy, osoby budujące markę firmową lub osobistą lub planujące jej stworzenie. Także osoby, które budują zespół marketingu w swojej firmie lub aktywnie prowadzą już działania promocyjne, ale mają poczucie, że “marketing nie działa”.

Nie wymagamy doświadczenie w marketingu. Szkolenie zakłada prezentację zagadnień od podstaw.

KORZYŚCI

W trakcie wieloletniej współpracy z dziesiątkami firm, trenerka (konsultantka biznesowa, strateżka i project managerka) dostrzegła pewne jasne tendencje i powtarzalne problemy, które powodują, że działania reklamowe przynoszą rozczarowujące efekty. Bywają to błędy w konstrukcji zespołów marketingowych, czasem to teoretyczna wiedza, której przedsiębiorcy nie potrafią przełożyć na praktykę albo nieprawidłowe zrozumienie zadań marketingu itd. Efektem tych spostrzeżeń jest autorski warsztat, w którym strategia marketingowa zostaje rozłożona na dziecinnie proste komponenty. Uczestnicy formułują z nich założenia strategii, wypracowując praktyczną umiejętność gotową do dalszego wykorzystania.

Prowadząca dopasowuje tempo i zakres tematyczny do poziomu zaawansowania grupy. Szkolenie daje przestrzeń na konsultacje indywidualnych przypadków.

Uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia.

ZAKRES TEMATYCZNY

Moduł 1 – wprowadzenie
Wspólny język. Po co nam strategia. Przypowieść o firmie jakich wiele. Dyskusja ze słuchaczami.

Moduł 2 – elementy strategii
3 komponenty, z których będziemy budowali strategię marketingową przedstawione w prostych słowach. Na czym najczęściej polegnie marketer (i jego szef)?  

Moduł 3 – komponent 1
Kim jest Idealny Klient i dlaczego jest ważny dla biznesu? Co zrobić, kiedy naszą grupą docelową są “wszyscy”? Skąd czerpać wiedzę o klientach i jak do nich dotrzeć? Dlaczego zdefiniowanie grupy docelowej często kończy się “na papierze” i nie wspiera realnych działań? Dyskusja – zagadki marketingowe do rozwikłania.

Moduł 4 – komponent 2
Dlaczego wydawało Ci się, że znasz odpowiedź na najprostsze pytanie biznesowe świata, ale teraz odkryjesz, że niekoniecznie… Specjalizacja i cechy wyróżniające w praktycznym zastosowaniu. Szybki test, którym sprawdzisz skuteczność strategii komunikacji. Warsztat!

Moduł 5 – komponent 3
Teoria przechodzi w działanie, a działanie w… Cele w skali makro i mikro. Formułowanie tez marketingowych, wyznaczanie ram realizacji.

Moduł 6. – prezentacja projektów i konsultacje.

Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń do nas!

Wybierz temat lub oddział SEKA S.A.

Infolinia
Infolinia

+48 22 517 88 88

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Dział handlowy
Dział handlowy

+48 22 517 88 66

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Białystok
Oddział Białystok

+48 85 871 22 30

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Bielsko-Biała
Oddział Bielsko-Biała

+48 33 300 10 00

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Bydgoszcz
Oddział Bydgoszcz

+48 52 522 57 50

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Gdańsk
Oddział Gdańsk

+48 58 732 08 80

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Gdańsk
Oddział Gdańsk

+48 58 732 08 80

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Gorzów Wlkp.
Oddział Gorzów Wlkp.

+48 95 737 46 20

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Katowice
Oddział Katowice

+48 32 700 22 30

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Kielce
Oddział Kielce

+48 41 230 98 50

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Koszalin
Oddział Koszalin

+48 94 721 42 00

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Kraków
Oddział Kraków

+48 12 203 19 20

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Łódź
Oddział Łódź

+48 42 280 10 50

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Lublin
Oddział Lublin

+48 81 464 16 30

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Olsztyn
Oddział Olsztyn

+48 89 679 94 40

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Poznań
Oddział Poznań

+48 61 624 02 60

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Rzeszów
Oddział Rzeszów

+48 17 717 65 20

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Szczecin
Oddział Szczecin

+48 91 88 19 500

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Warszawa
Oddział Warszawa

+48 22 517 88 50

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Wrocław
Oddział Wrocław

+48 71 738 38 00

Jesteśmy online

Jesteśmy offline