Pliki cookies

Ta strona wykorzystuje pliki cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Zaakceptuj, jeśli chcesz dalej korzystać ze strony.

Jeśli widzisz ten popup zbyt często, sprawdź czy masz włączoną akceptację plików cookies w swojej przeglądarce.

Polityka prywatności

Akceptuję
SEKA S.A. | Dostarczamy uzupełniające się usługi w zakresie obowiązkowych zadań firm, w każdym mieście Polski.
Zaznacz stronę

Kampanie płatne w mediach społecznościowych – pierwsze kroki.

CELE SZKOLENIA

Celem szkolenia jest przygotowanie słuchacza do:
– konfiguracji kont reklamowych w ekosystemie reklamowym Meta,
– bezpiecznego przekazywania uprawnień do profili społecznościowych i kont reklamowych pracownikom, agencjom itp. i kontroli ich pracy,
– samodzielnego stworzenia kampanii na Instagramie i/lub Facebooku na podstawowym poziomie zaawansowania,
– analizy najważniejszych wyników reklam,
– płatności za kampanie i rozliczeń księgowych.

Szkolenie jest prowadzone przez praktyka z wieloletnim stażem, opiera się na realnych, biznesowych przykładach i sprawdzonych poradach. Szkolenie uzupełnione będzie dodatkowym materiałem multimedialnym, który pozwoli na odtworzenie najważniejszych ustawień samodzielnie po szkoleniu.

ADRESACI SZKOLENIA

Osoby, które prowadzą profile społecznościowe na Facebooku lub Instagramie i chciałyby je wspierać płatną promocją, by skutecznie docierać do ściśle określonych grup klientów z ofertą reklamową.
Nie jest wymagane doświadczenie w prowadzeniu kampanii płatnych, ani specjalistyczna wiedza marketingowa. Szkolenie zakłada prezentację wiedzy od podstaw.

Warto wiedzieć: skuteczne wdrożenie prezentowanych na szkoleniu technik wymagać będzie aktywnego profilu prywatnego na Facebooku. Uruchomienie kampanii docelowo wymaga także podania danych karty kredytowej i adresu do rozliczeń oraz często przesłania zdjęcia dowodu osobistego (czynności te mogą być wykonane po szkoleniu, w dowolnym momencie).

KORZYŚCI

Szkolenie skupia się na rozwiązywaniu najczęstszych problemów, porusza wiele praktycznych zagadnień związanych ze sprawną organizacją pracy i bezpieczeństwem, które zazwyczaj są pomijane w instrukcjach obsługi narzędzi reklamowych. Prowadząca dopasowuje tempo i zakres tematyczny do poziomu zaawansowania grupy. Szkolenie daje przestrzeń na konsultacje indywidualnych przypadków.

Uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia oraz linki do multimedialnych materiałów wspierających szkolenie.

ZAKRES TEMATYCZNY

Moduł 1 – wprowadzenie
Prezentacja narzędzi, przygotowania i ogólne zasady działania Menedżera Reklam Meta. Bezpieczeństwo. Najczęstsze problemy początkujących. Praktyczne zastosowanie kampanii płatnych w strategii marketingowej.

Moduł 2 – konfiguracja ustawień
Konto Firmowe i jego zaawansowane ustawienia – budowa ekosystemu łączącego Strony (“Fanpage”), profile na Instagramie, Konta reklamowe, Pixele remarketingowe, pracowników, agencje, metody płatności i nie tylko. Przygotowanie systemu do prawidłowego rozliczenia płatności i wystawienia dokumentów księgowych. Dobre praktyki, najczęstsze błędy i zaskakujące funkcje.

Moduł 3 – grupy docelowe
Jak wyświetlić reklamę osobie, która była na naszej stronie www, wyświetlała nasze video lub komentowała nasze posty? Czym jest remarketing i jak go wykorzystać do podniesienia skuteczności kampanii płatnej?

Moduł 4 – kampania
Konstrukcja i logika działania kampanii płatnej na Facebooku i Instagramie. Kolejne kroki konfiguracji prostej kampanii. Dobre praktyki usprawniające proces tworzenia. Zasady zarządzania budżetem i szacowania wyników. Najpopularniejsze formaty reklamowe.

Moduł 5 – analiza wyników
Konstrukcja Menedżera Reklam i definicja najważniejszych wskaźników. Podstawowe zasady oceny skuteczności kampanii i raportowania. Stawianie tez marketingowych i ocena poziomu realizacji celów.

Moduł 6 – konsultacje, pytania.

Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń do nas!

Wybierz temat lub oddział SEKA S.A.

Infolinia
Infolinia

+48 22 517 88 88

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Dział handlowy
Dział handlowy

+48 22 517 88 66

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Białystok
Oddział Białystok

+48 85 871 22 30

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Bielsko-Biała
Oddział Bielsko-Biała

+48 33 300 10 00

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Bydgoszcz
Oddział Bydgoszcz

+48 52 522 57 50

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Gdańsk
Oddział Gdańsk

+48 58 732 08 80

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Gdańsk
Oddział Gdańsk

+48 58 732 08 80

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Gorzów Wlkp.
Oddział Gorzów Wlkp.

+48 95 737 46 20

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Katowice
Oddział Katowice

+48 32 700 22 30

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Kielce
Oddział Kielce

+48 41 230 98 50

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Koszalin
Oddział Koszalin

+48 94 721 42 00

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Kraków
Oddział Kraków

+48 12 203 19 20

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Łódź
Oddział Łódź

+48 42 280 10 50

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Lublin
Oddział Lublin

+48 81 464 16 30

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Olsztyn
Oddział Olsztyn

+48 89 679 94 40

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Poznań
Oddział Poznań

+48 61 624 02 60

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Rzeszów
Oddział Rzeszów

+48 17 717 65 20

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Szczecin
Oddział Szczecin

+48 91 88 19 500

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Warszawa
Oddział Warszawa

+48 22 517 88 50

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Wrocław
Oddział Wrocław

+48 71 738 38 00

Jesteśmy online

Jesteśmy offline