CELE SZKOLENIA
Przekazanie kompleksowej wiedzy w zakresie zasad tworzenia i oszczędzania w ramach Pracowniczych Planów Kapitałowych.
ADRESACI SZKOLENIA
• podmioty budżetowe (samorządowe) bez względu na ilość zatrudnionych osób i rodzaj zawartej umowy,
• mikro przedsiębiorcy, zatrudniający poniżej 20 osób
• działy kadrowe, księgowe, płacowe,
• biura rachunkowe,
KORZYŚCI
Podczas szkolenia uczestnicy:
• Poznają podstawowe zagadnienia związane z PPK.
• Poznają obowiązki pracodawcy dotyczące wprowadzenia PPK w przedsiębiorstwie.
• Dowiedzą się jak wybrać instytucje finansową i podpisać umowę o zarządzanie PPK w przedsiębiorstwie.
• Dowiedzą się jak podpisać umowę o prowadzenie PPK.
• Poznają niezbędne dokumenty dotyczące prowadzenia PPK w przedsiębiorstwie.
• Poznają wytyczne i obowiązki w zakresie PPK wynikające z ustawy.
• Poznają praktyczne przykłady wprowadzenia PPK w przedsiębiorstwie.
ZAKRES TEMATYCZNY
• Pracownicze Plany Kapitałowe- omówienie ustawy o PPK.
• Obowiązki i terminy dotyczące wprowadzenia PPK w przedsiębiorstwie.
• Omówienie umowy o prowadzenie PPK.
• Omówienie umowy o zarządzanie PPK.
• Obowiązki informacyjne pracodawcy względem pracowników dotyczącą PPK.
• Obowiązki pracownika względem pracodawcy odnośnie PPK.
• Omówienie możliwości zmian instytucji finansowych zarządzających w imieniu pracodawcy PPK.
• Pracownik pracujący na umowę o prace i zleceniobiorca a PPK.