Opis stanowiska
- nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy w zakładach pracy,
- sporządzanie dokumentacji powypadkowej,
- sporządzanie analiz i raportów związanych z zagadnieniami BHP,
- ocena ryzyka zawodowego,
- przeprowadzanie instruktażu wstępnego ogólnego (w języku polskim i angielskim),
- prowadzenie szkoleń okresowych (w języku polskim i angielskim),
- opracowywanie instrukcji stanowiskowych,
- koordynowanie przeprowadzania pomiarów środowiska pracy,
Nasze oczekiwania
- z wyższym wykształceniem z zakresu Bezpieczeństwo i Higiena Pracy,
- z bardzo dobrą znajomością zagadnień bhp i ppoż.,
- posiadających wiedzę z zakresu zarządzania bezpieczeństwem,
- posiadających umiejętność współpracy w zespole,
- znających język angielski (w mowie i piśmie) – warunek konieczny
Oferujemy
- umowę o pracę
- stałe wynagrodzenie
- możliwość rozwoju zawodowego
- pracę w jednej z największych firm zajmujących się szkoleniami i nadzorem BHP, o uznanej marce w Polsce
- ambitne i odpowiedzialne zadania
- bogaty pakiet socjalny i opiekę zdrowotną.
Osoby zainteresowane zachęcamy do przesłania CV wraz z listem motywacyjnym do 14 października 2016 r.poprzez adres email warszawa@seka.pl lub przycisk: APLIKUJ TERAZ
W tytule wiadomości prosimy wpisać: Specjalista ds. BHP
Prosimy również o dołączenie do CV klauzuli:
„Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zbiorze danych, którego administratorem jest SEKA S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Paca 37. Dane osobowe są niezbędne dla celów związanych z procesem rekrutacji oraz będą przetwarzane zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom związanym z SEKA SA. do celów rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania.”
Z góry dziękujemy za zainteresowanie ofertą i jednocześnie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.