SEKA S.A. | Dostarczamy uzupełniające się usługi w zakresie obowiązkowych zadań firm, w każdym mieście Polski.
Zaznacz stronę

Asystent/ka ds. Administracji i obsługi biur

CELE SZKOLENIA

Celem kształcenia jest  zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie wykonywanych obowiązków, organizacji pracy, obsługi klientów/petentów oraz pracowników firmy. Uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób profesjonalnie zarządzać sekretariatem. Nabędzie umiejętność skutecznej komunikacji , umiejętnego zarządzania czasem i realizacją powierzonych mu zadań oraz przestrzegania  obowiązującej etyki w biznesie.

ADRESACI SZKOLENIA

Osoby planujące pracę w zawodzie asystenta/asystentki, sekretarki, pracowników biur i recepcji.

KORZYŚCI

Efektem kształcenia będzie nabyta wiedza i opanowane umiejętności z zakresu efektywnego zarządzania administracją/biurem/sekretariatem.

ZAKRES TEMATYCZNY

Zakres tematyczny:

1.       Funkcjonowanie sekretariatu oraz Savoir vivre w pracy asystenta/ki  – 8 godz.

 

  Obieg informacji wewnątrz biura

  Przyjmowanie i wysyłanie informacji

  Zarządzanie czasem i skuteczna organizacja pracy

  Ustalanie priorytetów

  Umiejętności komunikacyjne

  Zasady etykiety biznesowej

  Własne zasoby w budowaniu relacji z klientem

  Optymalizacja kontaktu z klientem

  Radzenie sobie z trudnym klientem

  Komunikacja werbalna i niewerbalna

  Asertywność

 

2.       Elementy prawa – 8 godz.

  podstawowe pojęcia, administracja publiczna, prawo administracyjne,

  źródła prawa administracyjnego, akt administracyjny

  postępowanie administracyjne

  Ochrona danych osobowych w firmie

 

3.       Obsługa urządzeń biurowych i programów biurowych – 8 godz.

·         Praktyczna obsługa urządzeń biurowych, m.in. projektory multimedialne, skanery, drukarki, kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjne, bindownice i inne sposoby oprawy dokumentów.

·         Pakiet Microsoft Office

  -Edytor tekstu Microsoft Word Ogólne wiadomości dotyczące aplikacji Microsoft Word (Wprowadzenie).

  -Formatowanie dokumentów Praca z dokumentami, tabele, drukowanie

  -Arkusz kalkulacyjny Microsoft Excel Wprowadzanie i edycja danych

  -Funkcje obliczeniowe Excel jako prosta baza danych – Wykresy Drukowanie

  -Kreator prezentacji Power Point

  -Tworzenie własnej prezentacji.

Terminy szkolenia

1

Proszę czekać, trwa ładowanie szkoleń