Pliki cookies

Ta strona wykorzystuje pliki cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Zaakceptuj, jeśli chcesz dalej korzystać ze strony.

Jeśli widzisz ten popup zbyt często, sprawdź czy masz włączoną akceptację plików cookies w swojej przeglądarce.

Polityka prywatności

Akceptuję
SEKA S.A. | Dostarczamy uzupełniające się usługi w zakresie obowiązkowych zadań firm, w każdym mieście Polski.
Zaznacz stronę

Asystent/ka ds. Administracji i obsługi biur

CELE SZKOLENIA

Celem kształcenia jest  zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie wykonywanych obowiązków, organizacji pracy, obsługi klientów/petentów oraz pracowników firmy. Uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób profesjonalnie zarządzać sekretariatem. Nabędzie umiejętność skutecznej komunikacji , umiejętnego zarządzania czasem i realizacją powierzonych mu zadań oraz przestrzegania  obowiązującej etyki w biznesie.

ADRESACI SZKOLENIA

Osoby planujące pracę w zawodzie asystenta/asystentki, sekretarki, pracowników biur i recepcji.

KORZYŚCI

Efektem kształcenia będzie nabyta wiedza i opanowane umiejętności z zakresu efektywnego zarządzania administracją/biurem/sekretariatem.

ZAKRES TEMATYCZNY

Zakres tematyczny:

1.       Funkcjonowanie sekretariatu oraz Savoir vivre w pracy asystenta/ki  – 8 godz.

 

  Obieg informacji wewnątrz biura

  Przyjmowanie i wysyłanie informacji

  Zarządzanie czasem i skuteczna organizacja pracy

  Ustalanie priorytetów

  Umiejętności komunikacyjne

  Zasady etykiety biznesowej

  Własne zasoby w budowaniu relacji z klientem

  Optymalizacja kontaktu z klientem

  Radzenie sobie z trudnym klientem

  Komunikacja werbalna i niewerbalna

  Asertywność

 

2.       Elementy prawa – 8 godz.

  podstawowe pojęcia, administracja publiczna, prawo administracyjne,

  źródła prawa administracyjnego, akt administracyjny

  postępowanie administracyjne

  Ochrona danych osobowych w firmie

 

3.       Obsługa urządzeń biurowych i programów biurowych – 8 godz.

·         Praktyczna obsługa urządzeń biurowych, m.in. projektory multimedialne, skanery, drukarki, kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjne, bindownice i inne sposoby oprawy dokumentów.

·         Pakiet Microsoft Office

  -Edytor tekstu Microsoft Word Ogólne wiadomości dotyczące aplikacji Microsoft Word (Wprowadzenie).

  -Formatowanie dokumentów Praca z dokumentami, tabele, drukowanie

  -Arkusz kalkulacyjny Microsoft Excel Wprowadzanie i edycja danych

  -Funkcje obliczeniowe Excel jako prosta baza danych – Wykresy Drukowanie

  -Kreator prezentacji Power Point

  -Tworzenie własnej prezentacji.